    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - Kredyt hipoteczny w mPLANIE
    Date: Mon, 15 Nov 2004 13:05:21 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179062042.chello.pl

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale czy tak samo nie może stać się z CHF?
    > WIBOR pójdzie w dół a prezes w górę??
    > Skąd moje pytania? - jestem totalnym laikiem, biore kredyt pierwszy i
    > prawdopodobnie ostatni raz

    No w gore to raczej nie pojdzie - bo te kredyty latwo splacic wiec by
    potracili klientow i nie zyskali nowych. Chodzi o to, ze moze przeciagnac
    obnizenie oprocentowania. Stosujac sie do stawki rynkowej masz zawsze
    pewnosc ze jak spadnie to bedziesz palcil mniej jak wzrosnie wiecej. Tutaj
    okres moze sie wydluzyc (na twoja niekorzysc oczywiscie ;).
    Ale stopy procentowe dla CHF niedawno poszly w gore i to sa minimalne
    ruchy, prawie nie wplywajace na orpocentowanie. Dla ciebie wazniejszy jest
    kurs waluty - na co bank w skali makro nie ma zadnego wplywu. W skali
    mikro - ma minimalny - bo ci wyznacza po jakim kursie bedziesz splacal -
    ale to jest skorelowane silnie z tym co sie dzieje na rynku.

    Reasumujac - kredyty w CHF w mBanku sa ok.
    Dla pewnosci zobacz sobie jeszcze takie same w BPHu, PKO BP bodaj teraz w
    Millennium.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!