    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank KK - dziwne odsetki
    Date: Thu, 22 Feb 2007 22:12:32 +0100

    gg napisał(a):
    > No cóż. Ja w zasadzie jak jestem w banku to mam nadzieję, że nie
    > zostanę napadnięty i ograbiony z moich pieniędzy przez bank albo jego
    > pracowników. To jest silniejsze od nachalnej myśli, że oni tylko
    > czychają na moją kasę.
    > I właśnie z takiego źle ulokowonego zaufania zwyłych ludzi korzystają
    > banki konstruując produkty dla swoich przyszłych ofiar. A bank powinien
    > być chyba instytucją zaufania publicznego...
    Aha... rozumiem ze idac do sklepu i kupujac jogurt nie patrzysz na date
    przydatnosci do spozycia. Kupujac samochod 'z drugiej reki' nie
    korzystasz z mozliwosci przejechania sie nim czy sprawdzenia go przez
    mechanika. Umowe z operatorem kablowki czy gsm tez podpisujesz bez jej
    czytania. Normalnie klient idealny.
    Fakt, niektore postepowania bankow sa chamskie. Czy akurat w tym
    przypadku - pewnie tez. Ale to nie zmienia faktu ze umowe nalezy
    przeczytac. A zanim sie czlowiek decyduje na kredytowke, mozna poswiecic
    godzinke czy dwie i poczytac na jakiej zasadzie dzialaja kredytowki -
    akurat sposob naliczania odsetek jest podobny w wiekszosci bankow. A
    nieczytanie umow i nieorientowanie sie w produkcie, z ktorego sie
    korzysta, prowadzi do tego ze banda frustratow i pieniaczy nastawia
    negatywnie obsluge do 'normalnych' klientow ;P
    Niedawno znajomy bardzo sie dziwil ze wzialem KK bo banki sa zlodzieje i
    oszukuja ludzi, ktorzy maja kredytowki. Od slowa do slowa i sie okazalo
    ze jego mama ma kredytowke z dosc duzym limitem (powyzej 10k) i glowne
    jej zastosowanie to wyplata gotowki z bankomatu innego banku (bo w
    okolicy akurat nie ma 'wlasciwego' bankomatu).
    --
    badzio