  • Data: 2007-02-24 14:55:29
    Temat: Re: mBank KK - dziwne odsetki
    Od: Karolina Godyń <k...@a...spamnie.com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 24 Feb 2007 11:58:13 +0100, "Piterson" <Piotrek> wrote:

    >Użytkownik "Mario" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    s.com...
> [...]
    ze stron www.pekao.com.pl

    Wygodna spłata zadłużenia
    Posiadacz karty co miesiąc będzie otrzymywał wyciąg z zestawieniem
    operacji wynikających z tytułu użytkowania karty. Wymagana minimalna
    wysokość spłaty to jedynie 10% powstałego zadłużenia (nie mniej niż 50
    zł). Pozostała kwota może być uregulowana w dowolnym czasie. Spłata
    należności odnawia dostępny limit kredytowy. Jeśli całe zadłużenie z
    danego miesiąca zostanie spłacone w terminie wskazanym na wyciągu, to
    odsetki od operacji bezgotówkowych nie zostaną naliczone.

    Z pewnością to samo opisane jest w regulaminie KK.

    --
    Kajka GG:2182391