  • Data: 2007-02-24 10:58:13
    Temat: Re: mBank KK - dziwne odsetki
    Od: "Piterson" <Piotrek> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:1172309771.683151.56350@q2g2000cwa.googlegroups
    .com...
    > Czy KK Pekao SA również funkcjonują na ww. zasadach, tj. nawet od
    > niewielkiego zadłużenia należy płacić odsetki od całości limitu.
    > Przeglądałem regulamin i nie znalazłem podobnej informacji.

    Rozdzia? 5 - Rozliczanie operacji dokonanych przy uzyciu karty
    par.11. W terminie wskazanym w Umowie Bank sporzadza wyciag zawierajacy
    miesieczne zestawienie operacji dokonanych przy uzyciu karty, naleznych
    prowizji, oplat i odsetek oraz kwot i zadluenia Posiadacza z tytulu
    wykorzystanego limitu kredytowego.
    par.12.1.Termin splaty, wysokosc minimalnej splaty oraz tryb dokonania
    splaty sa okreslone w Umowie. Numer rachunku w Banku do splaty jest wskazany
    w pismie wysylanym do Posiadacza wraz z karta oraz w wyciagu, o ktrym mowa w
    par. 11.

    Rzeczywiscie nic nie ma na ten temat, znalazlem tylko to... Jak masz umowe,
    to zobacz co tam jest napisane.

    > PS Czy takie pratyki są zgodne z prawem?!

    Jak jest w umowie, to tak, bo przeciez taka jest Twoja umowa z Bankiem, wiec
    wszystko jest zgodnie z prawem.

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson