  • Data: 2007-02-23 07:13:22
    Temat: Re: mBank KK - dziwne odsetki
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Chris porozsypywal nastepujace haczki:
    > Wiesz, nie każdy ma taką robotę, że może sobie godzinami siedzieć i
    > studiować regulaminy kart płatniczych (osobno debetowych, osobno
    > kredytowych), operatorów komórkowych, kablowych, dostawców gazu, wody,
    > energii itp.
    Nie kazdy musi miec komorke czy kredytowke. A dostawcy wody czy gazu
    raczej nie stosuja kruczkow w swoich umowach i sa czesto-gesto sa
    kontrolowane przez jakies urzedy typu UOKiK
    > Normalna cywilizacja polega tym, że oszustów eliminuje sie ze
    > społeczeństwa i właśnie dlatego biorąc od kogoś np. pieniądze nie muszę
    > ich sprawdzać na wykrywaczu, czy przypadkiem nie są fałszywe.
    Wyjasnij mi jedna rzecz - w ktorym momencie bank dokonal oszustwa?
    > Np. przed operacją dają ci do podpisania napisaną po łacinie zgodę na
    > użycie twoich narządów do przeszczepów w wypadku gdyby operacja sie nie
    > udała. Jeśli w porę "krowy nie sprzedasz", to operacja sie nie udaje, a
    > doktorzy mają narządy do przeszczepów. I wszelkie pretensje rodziny
    > kwitują słowami: Trzeba czytać co sie podpisuje!
    Wg mnie regulaminy bankowe napisane sa w jezyku polskim, ktory jest
    urzedowym jezykiem w naszym kraju. Nie slyszalem zeby lacina uzyskala
    taki status.
    Juz nie wspomne ze widze delikatna roznice pomiedzy bankiem a lekarzem -
    bledne postepowanie banku ma duzo mniejszy wplyw na zdrowie klienta niz
    bledne postepowanie lekarza.
    No i zazwyczaj czlowiek korzysta z uslug lekarza bo musi a z uslug banku
    bo chce.
    --
    badzio