  • 1. Data: 2004-01-26 19:49:29
    Temat: [mBank] Już całkiem oficjalnie
    Od: "Maciek" <q...@i...pl>

    http://www.mbank.com.pl/zmiany.html

  • 2. Data: 2004-01-26 20:18:35
    Temat: Re: [mBank] Już całkiem oficjalnie
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Fragment z metody wykorzystanej do obliczen (tych porownan)
    "na rachunku klienta utrzymuje się osad w wysokości 2000 zł"

    Ten osad bardzo mi sie podoba :)
    Czy to jest jakis oficjalny bankowy termin?
    A przy okazji znowu za kreatywnosc 10 dla marketingowcow mBanku, ze udalo im
    sie VW wyciagnac nad mBank.
    I zwroccie uwage, ze znikneli Ci Akcjonariusze.... :)
    Pozdr.
    Michal Maslowski

  • 3. Data: 2004-01-26 20:23:52
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    > A przy okazji znowu za kreatywnosc 10 dla marketingowcow mBanku, ze udalo
    im
    > sie VW wyciagnac nad mBank.
    > I zwroccie uwage, ze znikneli Ci Akcjonariusze.... :)
    Wg. mnie VW wykupiło u nich reklamę :>

    Pozdr.

  • 4. Data: 2004-01-26 20:26:19
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Feanor" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > im
    > Wg. mnie VW wykupiło u nich reklamę :>
    Ops ja mówiłem o tym
    http://opolanin.fm.interia.pl/mbank/pop1.htm

    Pozdr.

  • 5. Data: 2004-01-26 20:48:05
    Od: "Mack" <m...@N...pl>

    Feanor <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Ops ja mówiłem o tym
    > http://opolanin.fm.interia.pl/mbank/pop1.htm

    Spoko jakby jeszcze Kredyt Bank byl w zestawieniu...

    --
    Mack

  • 6. Data: 2004-01-26 20:49:28
    Od: "Sslaus" <sslaus@!NOSPAM!.o2.pl>

    hmmm.... tylko czemu nie dodali np kosztu wplat na konto.... eeee... Lodz w
    sumie w centrum Polski to 1 mkiosk pewnie starczy dla wszystkich ;) hehe
    pozdrawiam,
    Sslaus

  • 7. Data: 2004-01-26 20:52:52
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    Użytkownik "Sslaus" <sslaus@!NOSPAM!.o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sumie w centrum Polski to 1 mkiosk pewnie starczy dla wszystkich ;) hehe

    mogli jeszcze dodac DD ktory w wiekszosci marmurow jest free

    PiotR

  • 8. Data: 2004-01-26 21:09:19
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    O, ta strona z porownaniem bankow jest sliczna:

    http://www.mbank.com.pl/zmiany/pop5.html

    * na rachunku klienta utrzymuje się osad w wysokości 2000 zł
    ^^^^

    To jest jakis zargon bankowcow czy spell-checker im "poprawil"?

    W kazdym razie, mnie sie jednoznacznie kojarzy z oczyszczalnia
    sciekow.

    MJ

  • 9. Data: 2004-01-26 21:10:29
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 26 Jan 2004 20:49:29 +0100, "Maciek" <q...@i...pl> wrote:

    >http://www.mbank.com.pl/zmiany.html

    Tak na trzeźwo to obejrzałem i ... 50 groszy to nie jest jakoś dużo,
    ale jednak to jest różnica między brakiem opłaty a opłatą. Chyba
    jednak w mbanku zostanę, choć cały depozyt wrzucę w SFI.

    Przejrzałem moją historię i widzę, że najwięcej przelewów robię na
    spłatę KK. Jako, że mam mały limit to czasem musze sobie wcześniej
    pare zeta spłacić, żeby coś droższego zakupić przy pomocy KK. Niestety
    teraz przy opłacie za przelewy ograniczę się do 1 przelewy na spłatę
    KK, a prawdę mówiąc chyba mam spłatę KK w kasie banku za darmo. Więc
    na upartego mógłbym wypłacać gotowiznę z bankomatu Euronetu i zanosić
    do PKO BP w gotówce, bo to 20 metrów ;)). Z tym, że to strata czasu
    warta dużo więcej niż 50 groszy ... nad zmianą konta zastanowię się
    gdy przeniosę się do własnego mieszkanka i będę musiał robić sporo
    opłat przelewami, wtedy pewnie bardziej mi się opłaci Raiffi, bo będę
    miał do placówki dość blisko z domu :). Choć z drugiej strony jak mi
    VW podeśle w końcu ten nieszczęsny token, to może się do nich
    przeniosę ? :))

    Niesmak jednak pozostaje ;((.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 10. Data: 2004-01-26 21:14:33
    Od: "Gondol Jerzy znad Odry" <r...@N...pierdole.to>

    Użytkownik "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bv3sqa$itj$1@news.onet.pl...
> [...]
    > :
    > : Ten osad bardzo mi sie podoba :)
    > : Czy to jest jakis oficjalny bankowy termin?

    Tak.

    --
    pozdrowienia
    R.Andrzej