  • 1. Data: 2006-08-11 14:48:56
    Temat: [mBank] Histotia transakcji
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Witam.
    Jak dlugo mBank przechowuje historie transakcji na rachunku? Chodzi
    mi o to jak dlugo bede mogl sobie swobodnie przegladac historie
    rachunku? Jest jakis ustalony termin po ktorym taka mozliwosc wygasa?

    Sebastian S.

  • 2. Data: 2006-08-11 14:55:41
    Temat: Re: [mBank] Histotia transakcji
    Od: Jacek <j...@U...pl>

    Dnia Fri, 11 Aug 2006 14:48:56 +0000 (UTC), Seba napisał(a):

> [...]
    > mi o to jak dlugo bede mogl sobie swobodnie przegladac historie
    > rachunku? Jest jakis ustalony termin po ktorym taka mozliwosc wygasa?

    W watku ponizej o tytule "Bankonet" moze Pan przeczytac o programie, ktory
    oferuje zapamietywanie historii konta oraz oferuje szereg uzytecznych
    funkcji jak chocby ustawianie statusow i grup przelewow (pozwala na
    grupowanie przychodow i rozchodow), szczegolowe wyszukiwanie i filtracja,
    raporty, powiadomienia i inne.

    pozdrawiam
    Jacek
    Sokaris

  • 3. Data: 2006-08-11 15:02:14
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > W watku ponizej o tytule "Bankonet"

    <ciach>

    Watek wlasnie sledze, ale nijak nie odpowiada on na moje pytanie.

    Sebastian S.

  • 4. Data: 2006-08-11 15:02:51
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 11 Aug 2006 14:48:56 +0000 (UTC), w
    <X...@1...42.231.152>, Seba
    <s...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > mi o to jak dlugo bede mogl sobie swobodnie przegladac historie
    > rachunku? Jest jakis ustalony termin po ktorym taka mozliwosc wygasa?

    Ja widzę od momentu założenia konta, czyli od jakiegoś 2000/2001 roku.

  • 5. Data: 2006-08-11 15:41:08
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > Ja widze od momentu zalozenia konta, czyli od jakiegos 2000/2001
    > roku.

    Dzieki za informacje.
    Ja zalozylem konto w tamtym roku i widze cala swoja historie -
    zastanawialem sie tylko przez ile ta historia jest widoczna/dostepna
    on-line.

    Sebastian S.

  • 6. Data: 2006-08-11 16:06:58
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    Seba napisał(a):
> [...]
    > mi o to jak dlugo bede mogl sobie swobodnie przegladac historie
    > rachunku? Jest jakis ustalony termin po ktorym taka mozliwosc wygasa?

    od otwarcia rachunku w kwietniu 2001 widze wszystkie operacje
    Wojtaszek

  • 7. Data: 2006-08-11 17:06:20
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > od otwarcia rachunku w kwietniu 2001 widze wszystkie operacje
    > Wojtaszek

    Ok. Dzieki.

    Sebastian S.

  • 8. Data: 2006-08-11 17:11:36
    Od: "Johan Petrus" <s...@m...com.pl>

    "Seba" news:Xns981CB3E96D541sebsobgazetapl@193.42.231.152

    > Dzieki za informacje.
    > Ja zalozylem konto w tamtym roku i widze cala swoja historie -
    > zastanawialem sie tylko przez ile ta historia jest widoczna/dostepna
    > on-line.

    Z informacji jakie posiadam od pracowników mBanku w przypadku historii jak
    na razie nie planuje się żadnych zmian, a co za tym idzie będzie ona
    wyświetlana bez żadnych ograniczeń tj. od początku otwarcia rachunku.
    Czy kiedyś może się to zmienić? Osobiście mam nadzieję, że nie ale każdy
    wie, że na tym gruncie wszystko jest możliwe.

    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2006-08-14 08:45:04
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Seba napisał(a):
> [...]
    > mi o to jak dlugo bede mogl sobie swobodnie przegladac historie
    > rachunku? Jest jakis ustalony termin po ktorym taka mozliwosc wygasa?

    Wydaje mi się, że banki są ustawowo zobowiązane do przechowywania i
    udostępniania historii operacji za okres 5 ostatnich lat. Oczywiście,
    nie muszą tego robić w formie online - mogą udostępniać historię w
    wersji papierowej (za odpowiednia opłatą oczywiście) - tak robi np.
    Pekao SA, który udostępnia online historię tylko z 3(!) ostatnich miesięcy.
    Ale mogę się mylić.

    ch.