  • 1. Data: 2006-08-11 08:25:14
    Temat: MasterCard tanio
    Od: m...@g...com

    WItam,

    W jakim banku dostane tanio KK MasterCard. Chodzi mi o tanie wydnie i
    oplate roczna, oprocentowanie nie ma znaczenia. Zadne znizki za obroty
    na karcie tez raczej sie nie licza, bo chce ja miec tylko na wszelki
    wpadek jakby moja Visa nie zadzialala.

    --
    dzieki
    m.

  • 2. Data: 2006-08-11 08:51:19
    Temat: Re: MasterCard tanio
    Od: "grzechu" <g...@g...com>

    m...@g...com napisał(a):
    > WItam,
    >
    > W jakim banku dostane tanio KK MasterCard.

    Tesco MC

  • 3. Data: 2006-08-11 09:27:48
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    m...@g...com napisał(a):

    > W jakim banku dostane tanio KK MasterCard. Chodzi mi o tanie wydnie i
    > oplate roczna, oprocentowanie nie ma znaczenia.

    Raiffeisen Mistrzowska Karta: 25zł/rok, brak opłat miesięcznych za
    ubezpieczenie, obsługę itd.

    Marek

  • 4. Data: 2006-08-11 16:49:21
    Od: "piotr'ek" <piotr'ek@zabijspamera.pl>

    Tylko musisz pamietac, zeby pod koniec roku jej uzytkowania zrezygnowac, bo
    potem to Cie wyrzna bez wazeliny.

    *

  • 5. Data: 2006-08-12 22:56:38
    Od: "Leszek Krajewski" <l...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    > oplate roczna, oprocentowanie nie ma znaczenia. Zadne znizki za obroty
    > na karcie tez raczej sie nie licza, bo chce ja miec tylko na wszelki

    Kredyt Bank SA - tylko 20 zl - jesli jestes z Wroclawia - daj znac !

    EKRA