  • 1. Data: 2006-08-20 15:26:21
    Temat: mBank Historia rachunku
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie
    Założyłem konto w MBanku
    I wchodze w historie rachunku i chciałbym ja uzyskac w pliku jak np w
    inteligo w pdf lub xls
    Czy jest taka możliwość?? Od tygodnia ogladam rozne funkcje ale nie
    znalazlem
    Z gory dziekuje za pomoc
    Grzes

  • 2. Data: 2006-08-20 16:50:27
    Temat: Re: mBank Historia rachunku
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    F.T. zapodał(a):

> [...]
    pdf lub xls
    > Czy jest taka możliwość?? Od tygodnia ogladam rozne funkcje ale nie znalazlem

    - ustaw sobie w opcjach, będzie Ci co miesiąc przychodzić na maila takei zestawienie
    - takie coś możesz uzyskać za pomocą zewnętrznych programików, które łączą
    się do Twojego konta i pobierają takie dane - przeszukaj arch. grupy, było
    już o tym.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2006-08-20 17:49:28
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - takie coś możesz uzyskać za pomocą zewnętrznych programików, które łączą
    > się do Twojego konta i pobierają takie dane

    ... - przy okazji wysylajac te dane (wraz z np. haslem) do autora takiego
    programiku.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2006-08-20 17:56:27
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

> [...]

    > - takie coś możesz uzyskać za pomocą zewnętrznych programików, które łączą
    > się do Twojego konta i pobierają takie dane

    A swoja droga moglby mBank cos takiego wypuscic pod swoja marka i np.
    umozliwic - w formie platnej uslugi - obsluge konta poprzez taki program.
    Np. za oplata porownywalna w innych bankach z oplata za prowadzenie konta
    internetowego (np. 2-3 zl/m-c) odblokowywalby interfejs umozliwiajacy
    dzialanie takiego programu, ktory jako taki bylby freeware.
    Oczywiscie dostep do opcji konta w wersji www (darmowej) oraz przez program
    (platnej) powinien byc identyczny. Program tylko powinien dawac wiecej
    "bajerow".

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2006-08-20 18:11:44
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > się do Twojego konta i pobierają takie dane - przeszukaj arch. grupy, było
    Potrzebuje cos takeigo codziennie aby sprawdzac rozliczanie tranaskcji
    i spodziewałem sie ze to ja jestem tak ograniczony i nie umiem tego znalezc
    Ale juz wszystko wiem
    Posiłkuje się zaznaczając tekst z ekranu i wklejajac go do pliku txt tylko
    ze sie troszke rozjezdza ale idzie sie rozeznac
    dziekuje za pomoc
    Grzes

  • 6. Data: 2006-08-20 18:38:36
    Od: "Ernest G." <n...@n...com>

    > I wchodze w historie rachunku i chciałbym ja uzyskac w pliku jak np w
    > inteligo w pdf lub xls
    > Czy jest taka możliwość?? Od tygodnia ogladam rozne funkcje ale nie
    > znalazlem

    i raczej nie znajdziesz, mbank najwyrazniej o tej funkcjonalnosci zapomnial

    mozesz skorzystac z zewnetrzynych programow, takich jak emSzmal 2
    (http://www.mksoft.pl/emSzmal2/?p=about.htm), nim wyeksportujesz historie
    operacji do htmla, xmla i formatu csv, z ktorego mozesz latwo zassac dane do
    excela

  • 7. Data: 2006-08-20 19:14:27
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Sun, 20 Aug 2006 17:26:21 +0200, F.T. napisał(a):

> [...]
    > inteligo w pdf lub xls
    > Czy jest taka możliwość?? Od tygodnia ogladam rozne funkcje ale nie

    Nie ma, niestety.

    Przede wszystkim to mbank powinien wreszcie udostępnić jakąś sensowną opcję
    wydruku historii z konta np. przez wydruk do pdfa - bo to co jest teraz to
    w porównaniu chociażby do Inteligo to jest żenada - strona w ramkach nie
    wygląda ciekawie a jak taką historię trzeba przenieść z jednego kompa na
    drugi to już zupełna tragedia. Korzystam prawie od początku i to jest wg
    mnie jedno z najgorszych niedopatrzeń.

    Adam

  • 8. Data: 2006-08-20 20:30:08
    Od: Tomasz Polak <p...@p...onet.pl>

    F.T. wrote:

> [...]
    > Posiłkuje się zaznaczając tekst z ekranu i wklejajac go do pliku txt tylko
    > ze sie troszke rozjezdza ale idzie sie rozeznac

    Jeśli takie rozwiązanie Ci wystarcza, to lepiej zainstalować np. cutepdf
    i drukować dzienną historię do pliku pdf prosto z przeglądarki -
    przynajmniej nie będzie Ci się rozjeżdżać (nie powinno :)). Albo też
    wydruk do pliku na sterownik postscriptowy i dalej konwersja do pdf
    przez Ghostscript - ten sposób zadziała nie tylko w Windows.
    --
    Tomasz Polak

  • 9. Data: 2006-08-20 20:41:34
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Polak" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wydruk do pliku na sterownik postscriptowy i dalej konwersja do pdf przez
    > Ghostscript - ten sposób zadziała nie tylko w Windows.

    Zaraz to sprawdze bo jesli ten sposob przechwytuje wydruk z drukarki do
    pliku pdf
    to przyda mi sie w czym innym :)
    Dzieki za podpowiedz
    A to z tym txt mi wystarcza tylko wczesniej wyswietlalem pdf z inteligo i
    sie troszke przyzwyczailem :)
    Ale co tam :)
    Dzieki za to cutepdf :)

  • 10. Data: 2006-09-05 16:11:54
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    SDD zapodał(a):

> [...]
    > zestawienie
    > ... - przy okazji wysylajac te dane (wraz z np. haslem) do autora takiego

    Testowałem dwa takie programy przez miesiąc, nie nawiązują żadnych innnych połączeń.