  • 1. Data: 2004-06-24 09:37:12
    Temat: mBank - Euronet - saldo
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    "Sprawdź saldo w bankomacie

    1 lipca 2004 r. mBank wprowadza nową usługę: sprawdzanie salda w bankomatach
    sieci Euronet. Będzie ona dostępna dla posiadaczy wszystkich kart kredytowych i
    kart debetowych Visa Electron i Visa Business Electron wydanych po 1
    października 2003 r. Za każdą informację o saldzie uzyskaną z bankomatu trzeba
    będzie zapłacić 1 zł. Od 24 do 30 czerwca usługę można testować za darmo!
    Przypominamy, ze przez cały czas nasi Klienci mogą sprawdzać stan konta przez
    Internet, SMS i WAP."

    Złotówka za podstawową funkcjonalność? Drogo?
    A BZWBK to pies?

    Jacek

  • 2. Data: 2004-06-24 09:45:59
    Temat: Re: mBank - Euronet - saldo
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Złotówka za podstawową funkcjonalność? Drogo?

    Podstawową? Nie przesadzaj. W Euronecie chyba żaden bank dotychczas nie
    pokazywał salda.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-06-24 09:52:44
    Od: Roman Sąsiada <k...@C...poczta.onet.pl>

    Dnia 04-06-24 11:37, Jacek napisał/a:
    > "Sprawdź saldo w bankomacie

    Mnie nawet ta notatka troszkę rozśmieszyła, bo pisze tak...
    "1 lipca mBank wprowadza nową usługę..."
    a dwa wiersze niżej
    "ale do końca czerwca usługę można testować za darmo!"
    Wyczuwam tutaj pewne rozchwianie emocjonalne, bo jak dobrze się wczytać,
    będzie można testować usługę, która nie istnieje...
    Ale chyba się czepiam...

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(at)poczta.onet.pl http://katoda.republika.pl

  • 4. Data: 2004-06-24 09:54:36
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Podstawową? Nie przesadzaj. W Euronecie chyba żaden bank dotychczas nie
    > pokazywał salda.

    Inteligo pokazuje od dośc dawna.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-06-24 09:54:50
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Podstawową? Nie przesadzaj. W Euronecie chyba żaden bank dotychczas nie
    > pokazywał salda.

    Podstawową z punktu widzenia klienta banku, który nie ma własnej sieci
    bankomatów z w/w funkcjonalnością.

    Napisał bezkomórkowy
    Jacek

  • 6. Data: 2004-06-24 10:00:11
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Złotówka za podstawową funkcjonalność? Drogo?
    > A BZWBK to pies?

    Drogo. Jestem jeszcze ciekawy, czy bedzie drukowalo sie np saldo konta po
    wyplacie gotowki. Zreszta i to nie bedzie atrakcja, zwazajac na fakt ze w
    Euronecie min kwota wyplaty to 50 PLN. W BZWBK mozna bylo wyplacic 10 PLN i
    miec za free stan konta.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2004-06-24 10:00:23
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A BZWBK to pies?

    podejrzewam ze tu nie udostepnia. Na wydrukach wyplaty w bzwbk jest podane
    saldo wiec gdyby bylo znane kazdy po wyplacie mialby wydruk salda i nie
    musialby za to bulic zlotowki.

    D.

  • 8. Data: 2004-06-24 10:02:44
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Dnia Thu, 24 Jun 2004 12:00:23 +0200, Dave napisał(a):

    > podejrzewam ze tu nie udostepnia. Na wydrukach wyplaty w bzwbk jest podane
    > saldo wiec gdyby bylo znane kazdy po wyplacie mialby wydruk salda i nie
    > musialby za to bulic zlotowki.

    I dlatego każdy tak robi (każdy znany mi klient BzWBK :-))

    Kamil Paszkiewicz

  • 9. Data: 2004-06-24 10:09:45
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > I dlatego każdy tak robi (każdy znany mi klient BzWBK :-))

    Tudzież Lukasa ;-)))

  • 10. Data: 2004-06-24 10:13:18
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > podejrzewam ze tu nie udostepnia. Na wydrukach wyplaty w bzwbk jest podane
    > saldo wiec gdyby bylo znane kazdy po wyplacie mialby wydruk salda i nie
    > musialby za to bulic zlotowki.

    Tak.
    Tylko, że ja wolałbym saldo _przed_ wypłatą :-)

    Jacek