  • 21. Data: 2002-02-01 11:56:30
    Temat: Re: [mBank] Co z tym bojkotem?
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "Pedroz" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a3dvis$a17$1@news.tpi.pl...
    > news:2d38.00000f00.3c5a7e69@newsgate.onet.pl...
    > > eLokata w mBanku nadal jest 11,6.
    > Ciekawe na ile obniza w marcu...

    nie będą czekać do marca

    12.02.2002 to data konca promocji

    póżniej nie gorzej niż eMAX.

    BAH

  • 22. Data: 2002-02-01 12:00:21
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    news:2d38.00000f00.3c5a7e69@newsgate.onet.pl...
    > eLokata w mBanku nadal jest 11,6.

    Po to obnizyli emaxa, zeby nastepny okres dla tych co maja lokaty byl po
    8,65%

  • 23. Data: 2002-02-01 12:30:09
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > Rozumiem ze zaoszczedzone w ten sposob 30 groszy przeznaczysz na jakis
    > swiatly cel? Bo tyle pewnie zarobisz zanim docelowe banki nie obniza.

    Tyle zarobi sie w ciagu jednego dnia, przy zalozeniu, ze ktos przesle
    srednia na jednym rachunku w mBanku . Tego rzeczywiscie nie oplaca sie robic
    dla malych kwot... Dla duzych? Jesli ktos ma 100 kPLN, to przez 10 dni
    roznica bedzie juz znaczna. Jesli to tez sie nie oplaca, to po co w ogole
    trzymac pieniadze w banku typowo wirtualnym? Dla darmowych przelewow, dla
    szpanu? To tez byloby zalosne.

    > I tak jest co kolejna obnizka oprocentowania. Zalosne.
    Dla banku rowniez. On obniza coraz bardziej, bo musi realizowac
    niepotrzebne, niewielkie darmowe przelewy :(
    Generuje sobie nadmierne koszty i bledne kolo toczy sie dalej...

    PS. Sam bojkot mnie smieszy ;)

  • 24. Data: 2002-02-01 12:32:18
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Dave :
    [...]
    > niech sie smieje dalej. Wycofalem kilkadziesiat tysiecy zlotych ktore mialem
    > na emaxie.

    Och, rany, co za góra pieniędzy. Opowiedz nam o niej.

    > Sadzac po problemach z realizacja tego przelewu rano moge przypuszczac ze
    > podobnych przelewow bylo wiecej i to prawdopodobnie zachwialo plynnoscia
    > finansowa mBanku ktory pewnie musial szukac gotowki w innych oddzialach BRE
    > i stad zadne przelewy I sesja dzisiaj nie wyszly..

    ROTFL. Napisz coś jeszcze o tym, jak twoje kilkadziesiąt kzł
    zachwiało płynnością finansową banku. Chętnie się pośmiejemy.

    P.S. "Bojkot" mBanku jest IMO dość, khm, zabawny.

    Saddie FH
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 25. Data: 2002-02-01 12:38:22
    Od: <i...@p...onet.pl>

    >   ROTFL. Napisz coś jeszcze o tym, jak twoje kilkadziesiąt kzł
    > zachwiało płynnością finansową banku. Chętnie się pośmiejemy.
    >
    > P.S. "Bojkot" mBanku jest IMO dość, khm, zabawny.
    Bank Czestochowa już nie był taki zabawny ?????

  • 26. Data: 2002-02-01 13:37:15
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    BRE

    > ROTFL. Napisz coś jeszcze o tym, jak twoje kilkadziesiąt kzł
    > zachwiało płynnością finansową banku. Chętnie się pośmiejemy.

    To sie smiej dalej. Nie ma na swiecie takiego banku ktory wytrzymalby
    finansowo zmasowane wyplaty. Nie ludze sie ze moje pieniadze maja znaczenie
    dla plynnosci banku ale wystarczy 1000 osob takich jak ja (1% klientow
    mbanku) zeby bank mial chwilowe trudnosci z wyplata. A wystarczy 10tys (10%
    klientow mBanku) aby bank utracil plynnosc.

    D.

  • 27. Data: 2002-02-01 13:38:21
    Od: "Ania" <o...@b...gnet.pl>

    Witam.
    Mowa o oprocentowaniu stalym.
    Ziarnko do ziarnka......
    Podchodzac do finansów w twój sposób najlepiej trzymac w tzw.skarpecie lub
    jeszcze gorzej - w PKO BP

    Pozdrówka

  • 28. Data: 2002-02-01 13:41:02
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Rozumiem ze zaoszczedzone w ten sposob 30 groszy przeznaczysz na jakis

    10x30 groszy to ja zarobie w jeden dzien.

    > swiatly cel? Bo tyle pewnie zarobisz zanim docelowe banki nie obniza.

    pozyjemy, zobaczymy. Puszcze podobny ranking na koniec lutego z
    uwzglednieniem 20% podatku i wtedy porownamy...

    > I tak jest co kolejna obnizka oprocentowania. Zalosne.

    Zalosne jest to jak nisko mBank upadl. Jeszcze pare miesiecy temu ciezko
    bylo znalezc inny bank o wyzszym oprocentowaniu, mimo obnizek. Teraz juz
    nawet banki marmurowe sa lepsze...

    D.

  • 29. Data: 2002-02-01 13:43:21
    Od: "Ania" <o...@b...gnet.pl>

    Witam.
    Do 12-go lutego.
    Nie przywiązuj się do żadnego banku-szukaj zawsze lepszych, wówczas nie będą
    nas strzygły do samej skóry.
    Pozdrówka

  • 30. Data: 2002-02-01 13:56:45
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 01, 2002 at 02:38:21PM +0100, Ania wrote:

> [...]
    > Ziarnko do ziarnka......
    > Podchodzac do finansów w twój sposób najlepiej trzymac w tzw.skarpecie lub

    A wez i policz ile na tym zarobisz. Dolicz do tego platny przelew z
    (bo przeciez nie pozostawisz pieneidzy tam gdzie jewlasnie wlalas, bo
    oni tez zmienia oprocentowanie za wa dni).

    Naprawde lepiej zajac sie zarabianiem pieniedzy niz szukaniem 1
    zlotowki zysku.

    --

    --w