  • 1. Data: 2004-04-28 09:29:09
    Temat: mBank
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Ostatnio cos bardzo cicho o mBanku sie zrobilo. Tak sie poprawili, czy
    wszyscy juz z tamtad zwiali?

    Bartol

  • 2. Data: 2004-04-28 10:11:17
    Temat: Re: mBank
    Od: "Marcin Ozdzinski" <mozdzins__@__.simplusnet.pl>

    > Ostatnio cos bardzo cicho o mBanku sie zrobilo. Tak sie poprawili, czy
    > wszyscy juz z tamtad zwiali?

    Tak skutecznie ze wlasnie sie zrobilo 600 tys klientów.

  • 3. Data: 2004-04-28 12:25:50
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    > Tak skutecznie ze wlasnie sie zrobilo 600 tys klientów.

    No i ebidta na plusie od stycznia
    (o czym już dawno mówiono na grupie)
    pozdr.
    hidie

  • 4. Data: 2004-04-28 12:51:00
    Od: Kamill Jońca <k...@g...pl>

    hidie wrote:
    [...]

    > No i ebidta na plusie od stycznia
    > (o czym już dawno mówiono na grupie)
    Skoro bylo tak dobrze, to dlaczego wprowdzili opłaty za przelewy?
    KJ
    (A co też mogę swoją kwestię w kółko powtarzać :-) )

  • 5. Data: 2004-04-28 12:53:38
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Skoro bylo tak dobrze, to dlaczego wprowdzili opłaty za przelewy?

    Żeby było jeszcze lepiej ;-)))) ?

    > (A co też mogę swoją kwestię w kółko powtarzać :-) )

    No ba ;-))))!

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2004-04-28 13:56:43
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisal w wiadomosci
    > Ostatnio cos bardzo cicho o mBanku sie zrobilo. Tak sie poprawili, czy
    > wszyscy juz z tamtad zwiali?

    Kto byl niezadowolony, juz dawno sobie konta do robienia bezplatnych
    przelewow otworzyl w innym banku, natomiast nie jest to jednoznaczne z
    zamykaniem kont w mBanku. Konto w mBanku moze byc, ale z niewielka kwota i
    wykorzystywane do rzeczy, ktore sa atrakcyjne.

  • 7. Data: 2004-04-28 13:59:11
    Od: Kamill Jońca <k...@g...pl>

    Krzysztof wrote:

    [....]

    zamykaniem kont w mBanku. Konto w mBanku moze byc, ale z niewielka kwota i
    > wykorzystywane do rzeczy, ktore sa atrakcyjne.
    Np wypłat z Euronetu i BZWBK ;-)

    KJ

  • 8. Data: 2004-04-28 15:40:26
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote in message
    > Konto w mBanku moze byc, ale z niewielka kwota i
    > wykorzystywane do rzeczy, ktore sa atrakcyjne.

    Albo odwrotnie - mBank do przechowywania pieniedzy potem jeden duzy przelew
    na konto z darmowymi przelewami :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 9. Data: 2004-04-28 20:01:47
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Albo odwrotnie - mBank do przechowywania pieniedzy potem jeden duzy
    przelew
    > na konto z darmowymi przelewami :)

    Warunki % sa niestety lepsze w VW. Jedynie tym co moze przyciagac, to
    wiekszy limit na wyplate gotowki w bankomatach (przelac z innego banku ) i
    wyplacic- w ten sposob mBank nie zarabia a doklada do klienta lub gdy
    chcemy wyplacac male kwoty np <400zl (w VW powyzej tej kwoty jest dopiero
    bezplatnie). Atrakcyjne moga byc promocje (znizki przy placeniu kartami np
    darmowo wydawana VE) w wybranych sklepach. Grunt to konkurencja. Kiedys
    przechowywalem w mBanku oszczednosci, bylem zbyt leniwy, zeby otwierac np
    konto w VW, ale wprowadzenie oplaty za przelewy zmobilizowalo mnie do
    otwarcia nowego konta. Mbank zarobil na mnie pierwszy i ostatni raz 0,5zl za
    przelew oszczednosci do VW. Sumarycznie mBank chyba poniosl wieksza strate
    niz zyskal; jak mowi stare przyslowie-"chytry dwa razy traci".
    Duzo zalezy od samych klientow, jak reaguja na tego typu zmiany.
    Przypominam sobie podobna sytuacje np wprowadzenia oplaty mies. za
    prowadzenie rach,. biezacych walutowych w ING. Zamykanie kont walutowych
    bylo tak powszechne, ze bank po 6-mies. wycofal sie z tej oplaty i nie ma
    jej do dnia dzisiejszego.