  • 1. Data: 2002-08-19 19:22:35
    Temat: mBank + ?
    Od: "Schliesky" <[no spam]schliesky[usun to]@poczta.gazeta.pl>

    Jakie konto polecilibyście mi do konta w mBanku?
    W zasadzie wystarczyłby mi mBank, ale niestety sieć euronetu jest dość
    dziurawa,np nie ma żadnego bankomatu w moim rodzinnym mieście (Siedlce).
    Studiuję w Warszawie a tam jest dużo euronet'ów, ale w domu też czasami
    bywam.
    Najlepiej zatem, żeby konto było w banku z dużą siecią bankomatów, coby na
    prowizjach nie tracić, z dostępem z internetu, i oczywiście, żeby nie
    wymagali stałych wpływów. Najfajniej, żeby było darmowe, bo póki co dużymi
    sumami nie obracam i ewentualne opłaty stanowiłyby duże procentowe
    obciążenie. Istnieje takie konto, czy za dużo wymagam?

    Póki co mam konto także w Pekao, ale coraz bardziej irytuje mnie ten bank,
    no ale bankomatów trochę ma.

    Dziwi mnie, że nastąpił taki wybuch bankowości internetowej a euronet tak
    opieszale stawia nowe bankomaty, a czasami wręcz zwija stare. Przecież
    wirtuale euronetem stoją

  • 2. Data: 2002-08-19 19:33:29
    Temat: Re: mBank + ?
    Od: "amnesiac_wawa" <a...@Z...SPAMUpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Schliesky":

> [...]
    > Najlepiej zatem, żeby konto było w banku z dużą siecią bankomatów, coby na
    > prowizjach nie tracić, z dostępem z internetu, i oczywiście, żeby nie

    Może PKO BP??? W Siedlcach mają najwięcej bankomatów i tani to bank. Wizyta
    w oddziale może co prawda trochę zdrowia popsuć, ale w sumie to przecież
    nieczęsto trzeba tam się pokazywać :-)

    pozdro
    amnesiac

  • 3. Data: 2002-08-19 21:00:04
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "Schliesky" <[no spam]schliesky[usun to]@poczta.gazeta.pl> wyznał(a):
> [...]
    > sumami nie obracam i ewentualne opłaty stanowiłyby duże procentowe
    > obciążenie. Istnieje takie konto, czy za dużo wymagam?

    ostatnio przeglądałem trochę ofert różnych banków, gdyż chciałem
    pozbyć się eurokonta w pekao i mój wybór padł na e-konto w Lukasie
    (ponadto mam konto firmowe w Inteligo, a także "zapasowe" w mBanku do
    magazynowania pieniędzy ;)). darmowe prowadzenie i przelewy, wygodny
    dostęp przez internet, duża sieć bankomatów (wszystkie BZWBK24 i
    Euronety przy oddzialach bez prowizji). e-konto mam co prawda dopiero
    3 tygodnie, ale póki co nie żałuję i mogę je spokojnie polecić jako
    "pomocnicze" do wirtuala.

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 4. Data: 2002-08-19 21:03:53
    Od: "ZeneK" <k...@t...pl>

> [...]
    > dziurawa,np nie ma żadnego bankomatu w moim rodzinnym mieście (Siedlce).
    > Studiuję w Warszawie a tam jest dużo euronet'ów, ale w domu też czasami

    Ja mam konto STUDENCKIE w PKO BP ( 1 zł / mieisac ) + mBank ( brak oplat ),
    bywam czesto w Twoim miescie i wtedy kozystam z VE wydanej z PKO (brak
    prowizji z wlasnych bankomatow).
    Jedyna wada to male limity na karcie jakie daje PKO.

  • 5. Data: 2002-08-19 21:22:39
    Od: "Schliesky" <[no spam]schliesky[usun to]@poczta.gazeta.pl>

> [...]
    > Euronety przy oddzialach bez prowizji). e-konto mam co prawda dopiero
    > 3 tygodnie, ale póki co nie żałuję i mogę je spokojnie polecić jako

    Niestety w Siedlcach nie mają bankomatu, ani oddziału :(

  • 6. Data: 2002-08-20 06:54:31
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    "amnesiac_wawa" <a...@Z...SPAMUpoczta.gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    Wizyta
    > w oddziale może co prawda trochę zdrowia popsuć, ale w sumie to przecież

    Wydawało mi się, że w Siedlcach to najwięcej bankomatów ma Kredyt Bank,
    ale może się mylę? Gdzie są te należące do PKO BP, bo ja kojarzę tylko ten
    na Świrskiego oraz w oddziale na Piłsudskiego?

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszynski m...@i...com.pl
    ----- The signature has been optimized away.

  • 7. Data: 2002-08-20 07:20:13
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

    > Ja mam konto STUDENCKIE w PKO BP ( 1 zł / mieisac ) + mBank ( brak oplat ),

    PKO BP (1 pln miesięcznie - konto studenckie, plus chyba za VE coś trzeba
    zapłacić - ale nie pamiętam ?? 10 pln rocznie ?) to chyba w Twoim przypadku
    najlepsze rozwiązanie, w całej Polsce dużo bankomatów, szczególnie w
    mniejszych miejscowościach. Dodatkowo dostajesz za free mailem info o
    ruchu na koncie.
    mBank + PKO BP to w sumie 400 + 1200 bankomatów w Polsce.
    Dobre rozwiązanie.

    Karol Żwiruk

  • 8. Data: 2002-08-20 07:20:44
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > "amnesiac_wawa" <a...@Z...SPAMUpoczta.gazeta.pl> wrote in
    message

    > Wydawało mi się, że w Siedlcach to najwięcej bankomatów ma Kredyt Bank,

    Fakt, prowadzi z PKO BP 5:4 ;-)

    > ale może się mylę? Gdzie są te należące do PKO BP, bo ja kojarzę tylko ten
    > na Świrskiego oraz w oddziale na Piłsudskiego?

    Jeszcze Zdanowskiego 1(PKP) i Monte Cassino 77 (Champion)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2002-08-20 07:57:13
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > message

    > Fakt, prowadzi z PKO BP 5:4 ;-)

    > Jeszcze Zdanowskiego 1(PKP) i Monte Cassino 77 (Champion)

    Dzięki!
    Ale widzę, że i jakieś bankomaty KB przegapiłem, bo nie kojarzę pięciu?
    Shell na Brzeskiej, Atlas na Pułaskiego, w ścianie banku (koło stadionu) -
    tych
    używam najczęściej, gdzie są pozostałe dwa?

  • 10. Data: 2002-08-20 09:08:16
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    www.karty.pl

    --