  • Data: 2022-11-24 16:21:03
    Temat: Re: mBąk przed szeregiem czy zaraz wyrównają?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 Nov 2022 05:02:31 -0800 (PST), Dawid Rutkowski wrote:
    > Dzisiejszy mail:
    > "Jeśli będziesz przebywać w kraju objętym sankcjami, np. Iranie, to nie zalogujesz
    się do serwisu transakcyjnego, aplikacji mobilnej i nie skorzystasz z karty. Zmiana
    zacznie obowiązywać nie wcześniej niż 25 stycznia 2023 r. Dokładną datę oraz listę
    krajów objętych sankcjami, podamy w komunikacie na naszej stronie internetowej."
    > Ciekawe, że pod nagłówkiem "obsługa klienta i karty debetowe" - więc mBąkowe
    kredytówki będą jednak u badasiów działać?
    > Choć raczej zapomnieli.
    >
    > Ma tak jakiś inny bank?
    > Ja w "moich" (santa, mille, citi, francuz, inteligo, IKA, N26, curviszcze) sobie
    czegoś takiego nie przypominam.

    Te karty moga byc bardziej powszechne, jesli taki przepis.

    > Ciekawe jak z to będzie z "przebywaniem w kraju objętym sankcjami" np. przy
    internetowaniu przez starlinka (nie mówiąc już o prostych sprawach, jak TOR czy inne
    VPNy)?

    Apka moze sprawdzac bardziej dokladnie :-)

    J.