  • 51. Data: 2002-02-01 14:18:12
    Temat: Re: mBANK kontra ...
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 1 Feb 2002 09:04:44 +0100, w <a3di98$4kk$1@news.tpi.pl>, "Dave"
    <d...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > jakie oplaty ?

    Za prowadzenie rachunku.

  • 52. Data: 2002-02-01 14:24:08
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 1 Feb 2002 10:00:08 +0100, w <a3dldl$a41$1@news.tpi.pl>, "Dave"
    <d...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ale z punktu widzenia osoby posiadajacej bezplatne konto w Lucasie
    > bezsensowne jest posiadanie dodatkowego, platnego konta w Inteligo.

    LOL.
    Załóż sobie konto w mBanku, Inteligo i Lu_k_asie. Porównaj oferty. A
    później wypowiadaj się.

  • 55. Data: 2002-02-01 14:42:42
    Temat: Re: mBANK kontra ... Lukas tandeta
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Feb 2002 08:41:35 +0100, "ROBBO" <r...@s...ec.pl> wrote:

    >Bzdura. Zrob przelew i od razu go widac, tylko trzeba dac aktualizuj.

    Mi się nie udało nigdy doczekać. Zawsze się rozłączałem po 10
    minutach... Po ponownym logowaniu optymistycznie było, ale oczywiście
    z godziną aktualizowania...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 53. Data: 2002-02-01 14:42:42
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 31 Jan 2002 15:46:16 +0100, "BAH" <b...@b...pl> wrote:

    >Proszę bardzo:
    >1) zabezpieczenia mBank > Lukas (z tokenem) >> Lukas (beztokena) >
    >LGnet

    Po raz dwutysięczy ósmy -- TANY mBanku są duuuuuużo gorsze i mniej
    bezpieczne od tokena Lukasa. Jedyna zaleta, że łatwiej je poskładać do
    portwela.

    >3) dostęp mBank > Lukas > LGnet

    To znaczy?

    >8) kilka kont mBank >>

    Inteligo >> mbank :-)

    9) Lukas kradnie procenty wyksięgowujac kasę z konta w dniu przelewu,
    a generując przelew nawet do kilku dni później. Nie wiem jak robi
    mBank i LG

  • 54. Data: 2002-02-01 14:42:42
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Feb 2002 11:42:41 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >Ludzie, którzy otrzymują ciągły przypływ większej gotówki to IMHO jakieś sporadyczne
    przypadki a nie reguła.

    a) prowadzący sprzedaż detaliczną. Sklepiki, butiki, stragany,...
    b) usługodawcy: szewcy, zegarmistrze, taksówkarze...
    c) lekarze wszelkiej maści
    d) księża
    e) na pewno jeszcze ktoś, ale teraz nie wymyślę...

    Wychodzi, że jednak dość spora część społeczeństwa.

  • 56. Data: 2002-02-01 14:49:11
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > a) prowadzący sprzedaż detaliczną. Sklepiki, butiki, stragany,...
    > b) usługodawcy: szewcy, zegarmistrze, taksówkarze...
    > c) lekarze wszelkiej maści

    od tego są konta firmowe :-) więc nie mieszajmy dla tych ludzi kont
    prywatnych. Lukas wogóle nie ma kont firmowych.

    > d) księża

    tutaj nie mam pojęcia :-)))

    > e) na pewno jeszcze ktoś, ale teraz nie wymyślę...

    na pewno ;-)
    cinkciarze, dresy, prostytutki, alfonski, nagabywacze... ;-)))

    > Wychodzi, że jednak dość spora część społeczeństwa.

    Ilu z tych ludzi ewidencjonuje wogóle ruch gotówki na kontach bankowych?

    K. Kowalski

  • 57. Data: 2002-02-01 14:52:20
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Feb 2002 13:38:00 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >Z przyczyn MATEMATYCZNYCH musi być to znane - teraz chwilę mnie poczytaj ;-)

    Znasz dziwną matematykę. Jakoś znajomość mojego klucza publicznego PGP
    nie pomaga Ci w poznaniu mojego klucza prywatnego...

    >Dla tokena w KAŻDEJ minucie wartość wyświetlona na tokenie będzie inna. Tego
    >więc się NIE da zapisać wszystkich możliwych minut w systemie. JAK więc
    >chcesz porównać coś z czymś czego nie masz? MUSI być algorytm wygerowania
    >kodu dla danej minuty TAKŻE po stronie banku (nie ważne ile razy
    >zaszyfrowany ;-)

    Nie! Nie musi... Poza tym -- co innego operacje zaszyte w system, a co
    innego kartka papieru. Do niej ma dostęp każdy. Na chwilę zostawisz w
    płaszczu i kolega z pracy skopiuje. Rozwiniesz, żeby zrobić przelew, a
    sprytnie umieszczona kamera już Cię ma! Zdrapka Inteligo jest na
    poziomie tokena, bo nie widać tych kodów, ale kartka z mBanku jest
    tragicznie niebezpieczna!

  • 58. Data: 2002-02-01 15:20:17
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > Znasz dziwną matematykę. Jakoś znajomość mojego klucza publicznego PGP
    > nie pomaga Ci w poznaniu mojego klucza prywatnego...

    A co ma klucz do tokena?

> [...]
    > sprytnie umieszczona kamera już Cię ma! Zdrapka Inteligo jest na
    > poziomie tokena, bo nie widać tych kodów, ale kartka z mBanku jest

    Jak Ty nic nie rozumiesz :-))) Przeczytałeś _ze zrozumieniem_ o czym
    pisałem? :-)

    K. Kowalski

  • 59. Data: 2002-02-01 15:35:23
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    ROBBO wrote:

    > Skad wiesz zamykales ?

    Usiłuję zamykać zgodnie z regulaminem, bez drugiej wizyty. Na razie na
    usiłowaniach się kończy. Sprawa się ciągnie od 26.10.01. Opisywałem
    zresztą...

    pzdr

    Tomek

  • 60. Data: 2002-02-01 15:39:02
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    >Zdrapka Inteligo jest na
    > poziomie tokena,

    Właśnie dziś się przekonałem.

    przelewalem w ramach swoich rachunków
    i podawałem TAN nr 14
    niestety połączenie się przerwało.

    Przy ponownej próbie znowu proszono o TAN nr 14.

    Za taki poziom to ja dziękuję.

    BAH