  • 21. Data: 2002-02-01 07:46:17
    Temat: Re: mBANK kontra ...
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    Marcin_S napisał(a) w wiadomości: ...

    > a jak wejda na moje konto aby to zrobic ...widz ze zakladasz wlamanie a
    tak
    >samo moze byc w lukasie ..chyab ze zkladasz panienki na mlini ale to tak
    jak
    >bys zakladal ze ktos w oddziale wezmie i to zrobi ..jakies minimum zaufania
    >3a miec ...ehhh

    No ale wskazania tokena w Lukasie nie zna nikt oprocz serwera.
    A TANY latwo podejrzec nie musisz ich krasc wystarczy sobie spisac.

  • 22. Data: 2002-02-01 07:47:25
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    BAH napisał(a) w wiadomości: <3c5965ce$1@news.vogel.pl>...
    >"Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    >bank
    >
    >Pytanie było co ma lepsze a to nie to samo co bezpieczniejsze.
    >Dla mnie bezpłatne TAN-y są lepsze od płatnego tokena
    >
    >(Nie widze przewagi tokena, widze problemy z tokenem.)

    No na takie argumnety powiem tak. Nie lubie Lodzi wiec mbank musi byc
    kiepski

  • 23. Data: 2002-02-01 08:04:20
    Temat: Re: mBANK kontra ... Lukas tandeta
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur K." <a...@p...com> napisał w wiadomości
    > "Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Co Lukas ma gorszego:
    >
    > - badziewny system informatyczny,

    na pewno nie ma takiego jak mBank dzisiaj rano kiedy system mBanku nie byl w
    stanie zrobic przelewow miedzy wlasnymi kontami i generowal bledy a o 8:20
    wisialy przelewy na zewnatrz bo system nie byl w stanie ich poprawnie
    przetworzyc...

    > - token nie zawsze działa, (mi dali token, tydzień kombinowali, jak zrobić
    > abym miał dostęp do mojego konta via www, potem musiałem się pofatygować i
    > token wymienić)

    masz paecha. Innym dziala.

    > - dostęp przez internet nie jest on-line (widać jaki był stan konta np. 5
    > godzin temu)

    tego nie zagwarantuje ci zaden system. Nawet w mBanku jak zrobisz transakcje
    VE bez laczenia sie z centrum autoryzacji (zdarza sie !) to mozesz zobaczyc
    aktualne saldo dopiero po paru dniach... W. Bolanowski wielokrotnie opisywal
    to na forum mBanku..

    > - saldo rachunku nie jest od razu widziane przez kartę VE (a nawet nie
    > wiadomo w moim przypadku w ogóle co jest przez moją kartę widziane w tej
    > chwili),

    to samo moze byc w mBanku - patrz wyzej.

    > - aktywacja karty (teoretycznie w ciągu 48 godzin, u mnie przynajmniej
    60),

    ja pamietam ze w mBanku aktywacja trwala podobnie...

    > - a najlepsza jest procedura zamknięcia konta (musisz iść do odziału po
    raz
    > pierwszy, zdac token, karty, ..., potem po tygodniu należy pójść po raz
    > drugi, aby zamknąć konto).

    a w mBanku mozesz zrobic to na telefon..?

    > Ale żeby nie było bez optymistycznego akcentu, to nie zamierzam na razie
    > zamykać konta w Lukas. Oni są tacy zabawni i nieporadni, jak jeszcze żaden
    > bank wobec mnie nie był. Nie miałem jeszcze takiego konta, w przypadku
    > którego w ciągu 3 tygodni (konto mam od 03.01.2002) miałbym tyle
    "przygód".
    > Zdążyłem już reklamować brak dostępu przez www, brak aktywacji karty w
    > regulaminowym czasie, niesprawność karty objawiającą się "niewidzeniem
    salda
    > na koncie" (to już była reklamacja oficjalna, faksem do Wrocławia, czekam
> [...]

    a w dodatku daja bezplatne konto, bezplatne karty i maja wyzsze
    oprocentowanie niz mBank... Zawsze mozesz pojsc do oddzialu i wplacic
    bezprowizyjnie gotowke a Lucaslinia jest bezplatna. Jak policzysz ile
    tracisz na telefon do mBanku, wplaty gotowkowe (gdy nie masz innego konta),
    straty na nizszych odsetkach, oplate za VE do Emaxa (niedlugo wejdzie), brak
    karty kredytowej to okaze sie ze korzystanie z konta w mBanku jest cholernie
    drogie...

    D.

  • 24. Data: 2002-02-01 08:04:44
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości >

    > Jedno już wymieniłeś -- gadżet, drugie to opłaty.

    jakie oplaty ?

    D.

  • 25. Data: 2002-02-01 08:06:35
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    > "Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Wszystko ma lepsze?
    > 1.) Oprocentowanie ma niższe

    nie nadazasz za rzeczywistoscia

    > 2.) Tokena nie może mieć lepszego bo mBank go nie ma ;-)
    > 3.) w mBanku wpłaty na konto również są bezpłatne - mBank nie pobiera za
    > żadnych opłat

    a gdzie moge wplacic bezplatnie gotowke ? Zdradz ten sekret - tysiace
    klientow mBanku na to czeka ! :-)

    > Dla mnie podstawowa wada to to, że na stronach WWW saldo trzeba ręcznie
    > aktualizować i że bankomaty żyją w oderwaniu od salda konta - wolę
    zapłacić
    > 3 zł miesięcznie w Multi + 35 zł za wypukłą kartę. Jeśli ktoś dusi każde
    2-3
    > złote - to rzeczywiście ma ograniczone pole wyboru ;-)

    poczytaj Bolanowskiego na forum mBanku odnosnie "aktualnego" stanu konta w
    mBanku...

    D.

  • 26. Data: 2002-02-01 08:12:11
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > "Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > bank
    >
    > Pytanie było co ma lepsze a to nie to samo co bezpieczniejsze.
    > Dla mnie bezpłatne TAN-y są lepsze od płatnego tokena

    token do ekontoPro jest bezplatny.

    > (Nie widze przewagi tokena, widze problemy z tokenem.)

    ja widze niebezpiecznstwo TANow - mozna podejrzec, pracownik moze je znac i
    nikomu nic nie udowodnisz...
    Token gwarantuje najlepsze bezpieczenstwo.

    > :-)) chętnie zbojkotuję tylko dokąd przelać ?
    > (w Luaksie mam 7%)

    a inni 9%..:-)
    moze pomyliles Lucasy..?

    > czas obsługi (wykonania przelewu) przez modem .

    jak zalatwiasz sprawy modemem to policz koszty impulsow do kosztow mBanku...
    W Lucasie masz bezplatna linie, gdzie mozesz szybko i tanio zrobic
    przelew...

    acha - to mBank teraz jest gorszy..

    D.

  • 27. Data: 2002-02-01 08:13:57
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionixNO@SPAM@wp.pl> napisał w
    wiadomości news:a3bq3i$hb8$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Marcin_S" <s...@e...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > mam inteligo - lepsze uslugi jak sms, zapis do pdf, filtracje itp. Zaloz -
    > za darmo, przekonasz sie....
    >
    > pozatym 50zl daja za zalozenie :) http://inteligo-zalozenie-konta.prv.pl

    Uwazaj bo za spam moga cie wyrzucic z promocyjnej puli...
    Inteligo jest za drogie - nie ma jak wplacic pieniedzy bezprowizyjnie,
    przelewy sa platne, wyplata gotowki rowniez, wznowione karty takze...

    D.

  • 28. Data: 2002-02-01 08:34:11
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > nie nadazasz za rzeczywistoscia

    Wczoraj miał niższe - człowieku, bądź konkretny. Dzisiaj ma wyższe.

    > a gdzie moge wplacic bezplatnie gotowke ? Zdradz ten sekret - tysiace
    > klientow mBanku na to czeka ! :-)

    e-Konto w Lukasie. Wchodzisz do oddziału Lukasa, wpłacasz i wykonujesz
    przelew przez net do mBanku. Większość osób o tym wie :-) Zresztą już Ci
    pisałem o tym.

    > poczytaj Bolanowskiego na forum mBanku odnosnie "aktualnego" stanu konta w
    > mBanku...

    Poczytam ;-)

    K. Kowalski

  • 29. Data: 2002-02-01 08:39:30
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > Token gwarantuje najlepsze bezpieczenstwo.

    A widziałeś kiedyś "porządnego" tokena?
    Zrozum, że algorytm do wyliczania wartości do tokena MUSI być zapisany w
    banku w formie do odczytu. TANy nie są zapisywane w formie jawnej (nie da
    się ich odczytać - można je wyłącznie zweryfikować)

    K. Kowalski

  • 30. Data: 2002-02-01 08:40:44
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > Uwazaj bo za spam moga cie wyrzucic z promocyjnej puli...
    > Inteligo jest za drogie - nie ma jak wplacic pieniedzy bezprowizyjnie,
    > przelewy sa platne, wyplata gotowki rowniez, wznowione karty takze...

    Coś widocznie ogranicza Twoje myślenie ;-). Nie wiem jak posiadacz
    bezpłatnego konta w Lukasie z bezpłatnymi przelewami nie wpadł na to, że
    może w ten sposób przelewać pieniądze do Inteligo :-)

    K. Kowalski