  • Data: 2002-02-01 21:33:23
    Temat: Re: mBANK kontra ...
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Feb 2002 20:55:38 +0100, "inkoguto" <p...@b...pl>
    wrote:

    >Wychodzi na to, że nie należysz do żadnej z tych grup i chcesz uszczęśliwiać
    >społeczeństwo na siłę

    Nie chcę. Pokazuję KK, że jest sporo takich.

    >a)b)mają konta firmowe - bo muszą, z dużą prowizją od wpłat utargu

    No właśnie, a wcale nie muszą tej prowizji płacić dzięki zastosowaniu
    Lukasa.

    >c)- tylko dla łapówek lub prywatnej praktyki, ale wtedy jak: a,b

    No właśnie. Nie rozumiem po co karzesz płacić prowizję za wpłatę na
    konto firmowe, skoro całkiem legalnie można sobie wpłacić do Lukasa i
    ewentualnie potrzebną (ZUS itp) część przelać na konto firmowe za
    darmo...

    >d) Ci są VIP i bez problemu załatwiają ten problem np. w PKO BP

    ????

    >e)- ja nie wymyśle (nikogo nieskazitelnie uczciwego)

    A jest ktokolwiek nieskazitelnie uczciwy?

    SikiBanck nawet założył, że
    a) księża
    b) lekarze
    c) prawnicy
    z definicji biorą łapówki, bo jedynie oni mogą (mogli?) mieć konto w
    Sikim bez udokumentowanych zarobków.

    Ale cały mój przykład w żadnym miejscu nie zakładał nieleglanych lub
    nieuczciwych czynności!
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)