  • 1. Data: 2003-09-25 17:36:58
    Temat: [lukas] pytanie
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Może ktoś zerknąć do papierowej tabeli oprocentowania Lukas Banku?

    Wydaje mi się, że kiedyś był tam zapis informujący o minimalnych obrotach na
    rachunku w określonym okresie czasu.

    Na www nie ma takich informacji, a regulamin mówi po prostu o braku obrotów
    na rachunku przez 6 miesięcy.

    Konsultant także stwierdził, że nie ma kwoty minimalnej, a spytany, czy
    mógłby zlokalizować papierową wersję tabeli oprocentowania - stwierdził, że
    on się opiera na wiedzy, a nie na papierach. :-)

    Pytam, bo nie mam tego papierka.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 2. Data: 2003-09-25 17:44:28
    Temat: Re: [lukas] pytanie
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bkv93n$fuc$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > Może ktoś zerknąć do papierowej tabeli oprocentowania Lukas Banku?

    Mam tam konto dosc dlugo, a nigdy nie spotkalem sie z takim papierkiem.
    Oprocentowania zmienialy sie caly czas tak szybko ...

    Mam papierowe TOiP, tam nie ma nic o minimalnych obrotach.

    > Wydaje mi się, że kiedyś był tam zapis informujący o minimalnych
    > obrotach na rachunku w określonym okresie czasu.

    Ktorych nie osiagniecie powodowaly co? Brak oprocentowania?? (skoro w tab.
    oprocentowania...)

    Mam sporo papierkow z Lukasa, moge jeszcze poszukac, tylko powiedz
    dokladniej, o co Ci chodzi?

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-09-25 18:33:59
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mam tam konto dosc dlugo, a nigdy nie spotkalem sie z takim papierkiem.

    Jest w oddziałach, tam gdzie TOiP. Taki sam kolor, tylko format mniejszy.

    > Oprocentowania zmienialy sie caly czas tak szybko ...

    Nie sposób się nie zgodzić.

    > Mam papierowe TOiP, tam nie ma nic o minimalnych obrotach.

    No właśnie tam tego nie było.

    > Ktorych nie osiagniecie powodowaly co? Brak oprocentowania?? (skoro w tab.
    > oprocentowania...)

    Upoważnienie banku do wypowiedzena umowy. Właśnie zwróciłem uwagę na to, że
    niebyt logiczne było umiejscowienie tego tekstu.

    > Mam sporo papierkow z Lukasa, moge jeszcze poszukac, tylko powiedz
    > dokladniej, o co Ci chodzi?

    O to, że moje konto leży i się kurzy, ale może się przydać w przyszłości,
    więc nie chcę, żeby mi je zakmnęli. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-09-25 18:41:46
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bkvcem$o3d$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > Jest w oddziałach, tam gdzie TOiP. Taki sam kolor, tylko format
    > mniejszy.

    Nigdy nie widzialem, sorry.

    > O to, że moje konto leży i się kurzy, ale może się przydać w
    > przyszłości, więc nie chcę, żeby mi je zakmnęli. :-)

    To moze wyslij zapytanie poczta wewnetrzna o minimalny obrot. Jak Ci
    odpowiedza, skopiuj odpowiedz i bedziesz w razie czego mial oficjalne
    oparcie.

    A tabela oprocentowania jest integralna czescia regulaminu? Tzn. taki zapis
    tam bylby wiazacy?

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-09-25 18:44:03
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bkvctt$3cr$...@t...icpnet.pl,
    Robert <u...@o...pl>:
    > bkvcem$o3d$...@n...onet.pl,

    > Nigdy nie widzialem, sorry.

    Albo zadzwon do swojego oddzialu, wezma karteczke i Ci odczytaja.

    Lukas Bank S.A.
    41-709 Ruda Śląska
    ul. Niedurnego 47
    woj. śląskie powiat: Ruda Śląska
    tel: (32) 240-69-21
    tel: (32) 240-69-22
    fax: (32) 240-69-23

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-09-25 18:47:30
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Nigdy nie widzialem, sorry.

    Nie przepraszaj mnie za to, że nie widziałeś. :-)

    > To moze wyslij zapytanie poczta wewnetrzna o minimalny obrot. Jak Ci
    > odpowiedza, skopiuj odpowiedz i bedziesz w razie czego mial oficjalne
    > oparcie.

    Hehe, ichnia poczta wewnętrzna jest the best. :-)

    To ja przy okazji kiedyś pójdę sobie do oddziału. :-)

    > A tabela oprocentowania jest integralna czescia regulaminu? Tzn. taki
    zapis
    > tam bylby wiazacy?

    No właśnie też się zastanawiam...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 7. Data: 2003-09-25 18:48:30
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Albo zadzwon do swojego oddzialu, wezma karteczke i Ci odczytaja.

    Nie wiem dlaczego byłem przekonany, że nry telefonów do oddziałów są
    zastrzeżone. :-)

    Aha, pomerdało mi się z Millennium. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 8. Data: 2003-09-25 18:59:32
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bkvd9t$q64$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bkvd27$3fl$1@topaz.icpnet.pl...

    > Nie wiem dlaczego byłem przekonany, że nry telefonów do oddziałów są
    > zastrzeżone. :-)

    Ja dzwonilem skutecznie do swojego oddzialu (pytac, czy dotarla karta) i
    numer wzialem z tego zrodla, z ktorego wyszukalem Twoj, czyli z ksiazki
    Ditel. A wiec powinno zadzialac.

    > Aha, pomerdało mi się z Millennium. :-)
    Za duzo bankow :)

    --