  • 11. Data: 2002-09-14 19:28:38
    Temat: Re: [lukas] jest ok
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Osobiście uważam, że jak jest kolejka, to grzeczniej jest w
    > stosunku do oczekujących klientów, żeby dysponenci nie robili kawy, tylko
    > operacje (bankowe oczywiscie ;) ).

    Popieram :-)

    > Jeśli do mnie pijesz ;) to nie przypominam sobie, zebym oceniał kawę w
    > Lukasie na Dabrowskiego. Po pierwsze, nie pijam kawy na ogol, po drugie
    > nigdy nie bylem w oddziale innym niz na Gwarnej (a i to niezmiernie rzadko).

    To pewnie z jakims innym Poznaniakiem wymienialem opinie o kawie :-)
    Jakos widocznie zwiazki BZWBK z Lukasem powoduja tozsama identyfikacje
    klientow ;-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 12. Data: 2002-09-15 06:40:36
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "KLoSS" <N...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    .org...
    > sob, 14 wrz 2002 o 12:39 GMT Alek napisał(a):
    > Jedyne czego mogę się czepiać to, że przy pierwszych 3 wizytach
    > nie zaproponowano mi KAWY :-(
    > Natomiast w tym samym oddziale w tym samym czasie moja znajoma
    > przy 3 wizytach dostała propozycję napicia się kawy 3x.

    Pod tym wzgledem "moj" Lukas zupelnie odpada (W-wa, Kinowa). Na cztery
    samoobslugowe podejscia ekspress byl trzy razy nieczynny (czasami jak
    czlowieka przypili i rece mu sie trzesa to taniej zrobic jakis niepotrzebny
    przelew za 2 zl np. na wlasne konto w mBanku i napic sie kawy za free, niz
    nie robic przelewu i wybulic 4 zl w kawiarni w Skaryszaku, poza tym to
    przeciez przyjemniej popijac kawe w banku niz w jakiejs-tam kawiarni :-)

    Molim Was wszystkich kruha, Grzegorz

  • 13. Data: 2002-09-17 21:41:57
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Beniowa wrote:

    > czlowieka przypili i rece mu sie trzesa to taniej zrobic jakis
    > niepotrzebny przelew za 2 zl np. na wlasne konto w mBanku i napic sie
    > kawy za free, niz nie robic przelewu i wybulic 4 zl w kawiarni w

    Jeszcze taniej wyjdzie Ci zrobić jakąś darmową operację, np. zmienić limit
    zleceń przez telefon lub internet, a jak nie masz tych kanałów to wpłacić 10
    zł na konto ;) i napić się kawy też za darmo.

  • 14. Data: 2002-09-17 21:49:34
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Jeszcze taniej wyjdzie Ci zrobić jakąś darmową operację, np. zmienić limit
    > zleceń przez telefon lub internet, a jak nie masz tych kanałów to wpłacić 10
    > zł na konto ;) i napić się kawy też za darmo.

    E tam 10 - tak malo?
    Latwiej podejsc do bankomatu - wybrac ze 2 stowy, wejsc i je wplacic :-)
    Jeszcze sobie maly oscylatorek robimy (do celow testowych oczywiscie ;-).

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 15. Data: 2002-09-17 21:56:45
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Wilczek wrote:

    > :-) Jeszcze sobie maly oscylatorek robimy (do celow testowych
    > oczywiscie ;-).
    Już nie, teraz rozliczają tego samego dnia.

  • 16. Data: 2002-09-18 15:27:24
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >Jedyne czego moge sie czepiac to, ze przy pierwszych 3 wizytach
    >nie zaproponowano mi KAWY :-(
    >Natomiast w tym samym oddziale w tym samym czasie moja znajoma
    >przy 3 wizytach dostala propozycje napicia sie kawy 3x.

    mnie niestety tez nikt nie proponowal kawy. Ale bylem dopiero 2x, moze
    teraz...? ;-)

    Co do oplat za wplaty - to chyba dobry pomysl, bo mnie tez Lukas sie kojarzyl
    z kolejkami splacajacych - a teraz faktycznie jest dla klientow. No i dobrze,
    sensownie to rozwiazali, a nie czekali, az klienci zaczna glosowac nogami...

    --
    <xml-sig>
    Adam

  • 17. Data: 2002-09-18 15:33:17
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >To zaraz, dlaczego w tym celu wyrabia?eś kart? identyfikacyjną - zgubi?eś
    >swoją? Chyba nie z powodu zmiany adresu? Bo z pierwszej sprawy wynika, ?e
    >konto ju? masz.

    nigdy jej wczesniej nie mialem - to byla moja pierwsza "w ogole" wizyta w
    oddziale. Wczesniej nie bardzo uzywalem tego konta, ale teraz zamknalem
    studenckie w wbk, a przeciez nie moglem rezygnowac z sieci bezprowizyjnych
    zielonych bankomatow, ktorych pelno w Kraju Warty ;-)

    --
    <xml-sig>
    Adam

  • 18. Data: 2002-09-20 15:34:15
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam_mb" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dobrze,
    > sensownie to rozwiazali, a nie czekali, az klienci zaczna glosowac

    Dzień dobry,
    czyli teraz za wpłacenie pieniędzy do Lukasa pobierana jest prowizja? Czy
    może stała opłata? Jaka?

    --
    pozdrawiam

  • 19. Data: 2002-09-20 17:47:44
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Tomasz Nowak wrote:

    > Dzień dobry,
    > czyli teraz za wpłacenie pieniędzy do Lukasa pobierana jest prowizja?
    > Czy może stała opłata? Jaka?

    Nie, chodzi o spłaty rat.

  • 20. Data: 2002-10-04 08:51:17
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Beniowa napisał(a):

    > Ale faktycznie z tego Euronetu mozna wyplacic mKarta i wplacic na Lukaskonto
    > i wtedy kawa calkowicie za free (bylaby, gdyby ekspress co chwila nie
    > siadal).
    jak chcesz kawy za free to zapytaj o toip, przelew za granice albo cos
    takiego
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt