  • 1. Data: 2002-09-13 17:35:28
    Temat: [LukasBank] - kampania reklamowa !
    Od: s...@p...onet.pl

    Hej,

    Czy widzieliście reklamę konta WYGODNEGO w TV? Od dzisiaj zaczęłą się
    kampania reklamowa.
    Co o niej sądzicie?

    Cześć

  • 2. Data: 2002-09-13 18:32:32
    Temat: Re: [LukasBank] - kampania reklamowa !
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Czy widzieliście reklamę konta WYGODNEGO w TV? Od dzisiaj zaczęłą się
    > kampania reklamowa.
    > Co o niej sądzicie?
    >
    > Cześć

    Piszac prosto: poczatek do d***, koniec OK

  • 3. Data: 2002-09-13 19:07:50
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Chociaz w sumie moze byc, lepsze to, niz przynudzanie np. ING Banku czy
    BPH-PBK.

  • 4. Data: 2002-09-13 22:01:58
    Od: p...@p...onet.pl

    Cześć,

    Mi się bardzo podoba! Zupełnie inna od typowej reklamy bankowej w TV.

    Może powinna być jedynie parę sekund dłuższa, aby można było podać parę szczegółów o
    tym, że na przykład po założeniu konta Wygodnego lub przekształceniu na to konto
    otrzymamy widoczny na reklamie aparat telefoniczny.

    Hej.

  • 5. Data: 2002-09-15 20:02:57
    Od: r...@p...onet.pl

    ja widzialem reklame w kinie. Jest Ok, nie jest taka mdła jak większość banków.

  • 6. Data: 2002-09-15 20:24:01
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Co o niej sądzicie?

    A ja chętnie bym sobie pooglądał np. reklamę konta firmowego w Lukasie ;-)

    Pix

  • 7. Data: 2002-09-15 20:49:04
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > A ja chętnie bym sobie pooglądał np. reklamę konta firmowego w Lukasie ;-)

    Ja tez =)

  • 8. Data: 2002-09-15 20:57:58
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Ja tez =)

    Chyba więcej jest takich osób - aż dziwne że nic w tym kierunku nie robią.
    A może coś jednak szykują tylko się nie chwalą ?

  • 9. Data: 2002-09-15 23:29:36
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Chyba więcej jest takich osób - aż dziwne że nic w tym kierunku nie robią.
    > A może coś jednak szykują tylko się nie chwalą ?

    Mozliwe. O nwych kontach bylo slychac tuz przed ich premiera. 3a poszuac
    wtyczki =P

  • 10. Data: 2002-09-16 16:33:21
    Od: s...@p...onet.pl

    W.Frabiński wrote:
    > "Ciekawe czy Lukas mysli o obsludze firm"

    Myśli i to podobno intensywnie.

    Ostatnio najbardziej intesnsywnie o kredycie hipotecznym, który ma być
    wprowadzony w przyszłym roku.

    Cześć