  • 1. Data: 2002-08-17 12:45:19
    Temat: lukas.... czy to jest ok?
    Od: "vai" <v...@k...chip.pl>

    ... vtam,
    ... czy takie dzialanie jest fair? nie twierdze ze regulaminu sie trzymac
    nalezy, ale takie zagranie jest ponziej pasa...
    ... oto korespondencja prowadzona z bankiem...

    Temat prosba o wyjasnienia
    Treść witam, co prawda z rachunku nie korzystam od dluzszego czasu, ale
    zaintrygowala mnie sprawa splywu kwoty 30 pln tytulem prowizji... jakiej?
    bylbym zsalenie wdzieczny co takiego sie stalo, ze bezpodstawnie pobraliscie
    z mojego rachunku ww. srodki obawiam sie, ze jak tak dalej pojdzie, nasz
    wspolpraca nie bedzie ni dluga, ani owocna. dziekuje z gory za szybka
    rekacje. z powazaniem, akf

    Temat ODP:prosba o wyjasnienia
    Treść Prowizja pobrana w kwocie 30zł w dniu 17.05.2002 to opłata za
    przekroczenie stanu konta. Pozdrawiam.

    Temat ODP:ODP:prosba o wyjasnienia
    Treść prosze mi wyjasnic jak to jest mozliwe... bankomat nie ma prawa
    wyplacic pieniedzy jesli nie ma na rachunku srodkow na pokrycie kwoty
    operacji i prowizji. nie w wypadku kart autoryz. online. w zwiazku z
    powyzszym zadam zwrotu pobranej oplaty. w przypadku odmowy wzrotu naleznych
    mi srodkow prosze traktowac ta wiadomosc jako wypowiedzenie umowy
    prowadzenia rachunku bankowego i przelanie pozostalych srodkow na moj
    rachunek <ciach>

    Temat ODP:ODP:ODP:prosba o wyjasnienia
    Treść Zgodnie z regulaminem wydawania i użytkowania karty VISA Electron
    Posiadacz konta zobowiązany jest utrzymywać na rachunku saldo w wysokości
    zapewniającej pokrycie dokonywanych transakcji. Zamknięcie rachunku możliwe
    jest jedynie w placówce bankowej. Pozdrawiam

    Temat ODP:ODP:ODP:ODP:prosba o wyjasnienia
    Treść Co nie oznacza, ze bankomat ma zezwolic na wykonanie transakcji
    powodujacej ujemne saldo, gdy nie mam uruchomionej opcji linii kredytowej w
    rachunku biezacym. Takie cos jest mozliwe w wypadku kart embosowanych przy
    ktorych autoryzacja online nie jest zawsze wykonywana. Wyjade mi sie iz jest
    to zagranie nie fair w stosunku di klientow. Szczegolnie ze na rachunku
    braklo paru groszy tyt. prowizji... [...]

    ... i co wy na to?
    ... brakuje mi powiedzmy 1pln za prowizje za wyplate i trace 30zeta... a w
    innyc hbankach jak braknie kasy to mi bankomat nie wyplaci po protstu....
    niezbyt mi sie ten lukas podoba..
    ... pozdr...
    ... vai

  • 2. Data: 2002-08-17 13:15:28
    Temat: Re: lukas.... czy to jest ok?
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    vai wrote:

> [...]
    > innyc hbankach jak braknie kasy to mi bankomat nie wyplaci po protstu....

    kartom lukasa daleko do online...
    tak jak Ci odpisali powinienes zapewnic srodki na pokrycie transakcji,
    musisz wiedziec ile masz pieniedzy
    mnie tez sie niepodobaja kary lukasa, wizualnie rowniez :)

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 3. Data: 2002-08-17 13:21:44
    Od: "vai" <v...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > kartom lukasa daleko do online...
    > tak jak Ci odpisali powinienes zapewnic srodki na pokrycie transakcji,
    > musisz wiedziec ile masz pieniedzy
    > mnie tez sie niepodobaja kary lukasa, wizualnie rowniez :)

    ... wiesz... ja polubilem te swoje 30zeta i chce je odzyskac...
    ... wbk jakos nie bierze prowizji ja PRZEKROCZENIE salda.... bsk tez nie...
    ... tylko grzecznie naliczaja odsetki.... ech...
    ... bede reklamowal... chyba numer z autoryzacja online jest dobry jako
    argument w reklamacji?
    ... ve z zasady sa przeciez online..
    ... o i wygladzie ve to tez nie bede wspominal :>
    ... pozd.
    ... vai

  • 4. Data: 2002-08-17 16:23:45
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    Użytkownik "vai" <v...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > niezbyt mi sie ten lukas podoba..

    Jestem w Lukasie od niedawna.
    Zauwazylem jednak jedna przykra prawidlowosc: to raczej bank off-line'owy,
    niz on-line'owy.
    Wplacam siano w siedzibie - bankomat widzi (rzekomo) po polnocy, z poziomu
    witryny widze te srodki dopiero po 12 nastepnego dnia. Dla mnie, to
    kompletne dziadostwo.
    Prowadzenie konta jest jednak darmowe, przelewy tez, nie zadaja deklarowania
    kwoty wplywajacej co miesiac, regularnosci itp - to ich ratuje.

    Pozdro
    Negatyw

  • 5. Data: 2002-08-17 16:52:13
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Aug 2002 18:23:45 +0200,
    osoba podpisana: Negatyw <n...@N...o2.pl>
    napisała:

> [...]
    > Wplacam siano w siedzibie - bankomat widzi (rzekomo) po polnocy, z poziomu
    > witryny widze te srodki dopiero po 12 nastepnego dnia. Dla mnie, to
    ke ? Wpłacałem kilka razy, zawsz po późniejszym zalogowaniu sie
    widziałęm środki /
    KJ

    --
    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 6. Data: 2002-08-17 19:00:20
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Bez przesady, jezeli wplaciles w placowce Lukasa to kasa jest odrazu
    widoczna w necie.
    Tylko trzeba nacisnac "update".

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 7. Data: 2002-08-18 15:26:08
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "Negatyw" <n...@N...o2.pl> wyznał(a):
> [...]
    > Wplacam siano w siedzibie - bankomat widzi (rzekomo) po polnocy, z poziomu
    > witryny widze te srodki dopiero po 12 nastepnego dnia. Dla mnie, to

    a naciskasz przycisk "Aktualizuj"? chyba nie...

    > Prowadzenie konta jest jednak darmowe, przelewy tez, nie zadaja deklarowania
    > kwoty wplywajacej co miesiac, regularnosci itp - to ich ratuje.

    ja mam tam konto chyba jeszcze krócej niż Ty, ale jak dotąd jestem
    mile zaskoczony (choć też się spodziewałem większej off-line'owości).
    przejrzyj sobie wątek "Lukas - aktualizacja sald do bankomatow" z
    8.08.2002.

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 8. Data: 2002-08-19 06:06:24
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ke ? Wpłacałem kilka razy, zawsz po późniejszym zalogowaniu sie
    > widziałęm środki /

    Szczegoly prosze...

    Pozdro
    Negatyw

  • 9. Data: 2002-08-19 06:07:00
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    Użytkownik "Travis" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko trzeba nacisnac "update".

    A myslisz, ze nie klikalem ?????

    Pozdro
    Negatyw

  • 10. Data: 2002-08-19 06:09:12
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    Użytkownik "Dawid Lorenz" <e...@m...org> napisał w wiadomości

    > a naciskasz przycisk "Aktualizuj"? chyba nie...

    A jak myslisz ?????? :))

> [...]
    > mile zaskoczony (choć też się spodziewałem większej off-line'owości).
    > przejrzyj sobie wątek "Lukas - aktualizacja sald do bankomatow" z

    Sam w tym watku uczestniczylem...

    Pozdro
    Negatyw