  • 1. Data: 2002-08-17 11:48:19
    Temat: Kredyt gotowkowy - jaki bank ?
    Od: Marcin <jawa@jawa>

    Witam
    moze ktos doradzic gdzie najlepiej ubiegac sie o kredyt na 36 m-cy w
    wysokosci 10000 zl ?

  • 2. Data: 2002-08-17 12:09:46
    Temat: Re: Kredyt gotowkowy - jaki bank ?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > moze ktos doradzic gdzie najlepiej ubiegac sie o kredyt na 36 m-cy w
    > wysokosci 10000 zl ?

    Tak z ciekawosci - najlepiej to znaczy gdzie najtaniej, czy gdzie
    najltawiaje czy gdzie najszybciej?
    Itp. itd. JEsli zadajesz tak enigmatyczne pytanie - nie zdziw sie, ze nikt
    ci nie odpowie..

  • 3. Data: 2002-08-17 12:11:18
    Od: grupy_dyskusyjne_001 <ktedyt@na_telefon.pl>

    > Witam
    > moze ktos doradzic gdzie najlepiej ubiegac sie o kredyt na 36 m-cy w
    > wysokosci 10000 zl ?

    Citibank. Malo formalnosci i szybko dostajesz kase :-). Wszyscy moi znajomi
    ktorzy skorzystali z tego kredytu sa zadowoleni.

    Pozdrawiam
    agent

  • 4. Data: 2002-08-17 16:45:00
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    Użytkownik "grupy_dyskusyjne_001" <ktedyt@na_telefon.pl> napisał w
    wiadomości news:ajleh6$q20$1@flis.man.torun.pl...

    > Citibank. Malo formalnosci i szybko dostajesz kase :-). Wszyscy moi
    znajomi
    > ktorzy skorzystali z tego kredytu sa zadowoleni.

    Tansi, niz http://www.bsbank.pl/ ???

    Pozdro
    Negatyw

  • 5. Data: 2002-08-17 17:28:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Negatyw" <n...@N...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Tansi, niz http://www.bsbank.pl/ ???

    Ja nie bede sie wypowiadal w ktory banku jest lepszy kredyt, ale...
    1/ BS w Lubowie dziala prawdopodobnie na bardzo malym obszarze
    2/ faktem jest, ze kredyt w Citi mozna dostac bez skladania masy dokumentow,
    zyrantow, dodatkowych zabezpieczen itd...

    Maciej

  • 6. Data: 2002-08-18 08:12:15
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...)
    > Citibank. Malo formalnosci i szybko dostajesz kase :-). Wszyscy moi znajomi
    > ktorzy skorzystali z tego kredytu sa zadowoleni.

    Sądzę, że byliby zadowoleni również, gdyby z tego kredytu nie
    korzystali, gdyby nie byli klientami również. Moi znajomi, którzy mają
    konta w Citi są generalnie zadowoleni z życia, tyle. że z bankiem nie ma
    to nic współnego.

    Pzdr: Dogbert

  • 7. Data: 2002-08-19 06:15:33
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    > Ja nie bede sie wypowiadal w ktory banku jest lepszy kredyt, ale...

    Oprocentowanie, to chyba glowny powod naszego "ganiania" za kredytem co ????

    > 1/ BS w Lubowie dziala prawdopodobnie na bardzo malym obszarze

    Fakt. Akcja dzieje sie w P-niu.

    > 2/ faktem jest, ze kredyt w Citi mozna dostac bez skladania masy
    dokumentow,
    > zyrantow, dodatkowych zabezpieczen itd...

    Wole sobie wyczarowac zyranta i mniej przeplacic :))

    Pozdro
    Negatyw