  • From: "vai" <v...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: lukas.... czy to jest ok?
    Date: Sat, 17 Aug 2002 14:45:19 +0200

    ... vtam,
    ... czy takie dzialanie jest fair? nie twierdze ze regulaminu sie trzymac
    nalezy, ale takie zagranie jest ponziej pasa...
    ... oto korespondencja prowadzona z bankiem...

    Temat prosba o wyjasnienia
    Treść witam, co prawda z rachunku nie korzystam od dluzszego czasu, ale
    zaintrygowala mnie sprawa splywu kwoty 30 pln tytulem prowizji... jakiej?
    bylbym zsalenie wdzieczny co takiego sie stalo, ze bezpodstawnie pobraliscie
    z mojego rachunku ww. srodki obawiam sie, ze jak tak dalej pojdzie, nasz
    wspolpraca nie bedzie ni dluga, ani owocna. dziekuje z gory za szybka
    rekacje. z powazaniem, akf

    Temat ODP:prosba o wyjasnienia
    Treść Prowizja pobrana w kwocie 30zł w dniu 17.05.2002 to opłata za
    przekroczenie stanu konta. Pozdrawiam.

    Temat ODP:ODP:prosba o wyjasnienia
    Treść prosze mi wyjasnic jak to jest mozliwe... bankomat nie ma prawa
    wyplacic pieniedzy jesli nie ma na rachunku srodkow na pokrycie kwoty
    operacji i prowizji. nie w wypadku kart autoryz. online. w zwiazku z
    powyzszym zadam zwrotu pobranej oplaty. w przypadku odmowy wzrotu naleznych
    mi srodkow prosze traktowac ta wiadomosc jako wypowiedzenie umowy
    prowadzenia rachunku bankowego i przelanie pozostalych srodkow na moj
    rachunek <ciach>

    Temat ODP:ODP:ODP:prosba o wyjasnienia
    Treść Zgodnie z regulaminem wydawania i użytkowania karty VISA Electron
    Posiadacz konta zobowiązany jest utrzymywać na rachunku saldo w wysokości
    zapewniającej pokrycie dokonywanych transakcji. Zamknięcie rachunku możliwe
    jest jedynie w placówce bankowej. Pozdrawiam

    Temat ODP:ODP:ODP:ODP:prosba o wyjasnienia
    Treść Co nie oznacza, ze bankomat ma zezwolic na wykonanie transakcji
    powodujacej ujemne saldo, gdy nie mam uruchomionej opcji linii kredytowej w
    rachunku biezacym. Takie cos jest mozliwe w wypadku kart embosowanych przy
    ktorych autoryzacja online nie jest zawsze wykonywana. Wyjade mi sie iz jest
    to zagranie nie fair w stosunku di klientow. Szczegolnie ze na rachunku
    braklo paru groszy tyt. prowizji... [...]

    ... i co wy na to?
    ... brakuje mi powiedzmy 1pln za prowizje za wyplate i trace 30zeta... a w
    innyc hbankach jak braknie kasy to mi bankomat nie wyplaci po protstu....
    niezbyt mi sie ten lukas podoba..
    ... pozdr...
    ... vai