  • 1. Data: 2004-04-06 19:20:57
    Temat: [lukas] czy brał ktoś kredyt hipoteczny
    Od: "Kuba, Łódź" <k...@n...pl>

    Witam,

    przymierzam się (od jakiegoś czasu) do wzięcia kredytu hipotecznego w Lukas
    Banku. Czy ktoś z Was miał do czynienia z tym kredytem? Nasłuchałem się
    opowieści dziwnej treści od sąsiadów moich rodziców, że ktoś tam z ich
    rodziny wziął, po 4 miesiącach przysłali mu jakiś aneks do umowy. Ponoć
    kredyt stał się tragicznie drogi i musiał brać kredyt w PKO BP, żeby spłacić
    tamten. O co mogło chodzić? Mam spore obawy. Ewentualnie jaki bank polecacie
    do hipotecznego na zakup mieszkania. Moje warunki to:
    - szybkie załatwienie kredytu i szybki przelew gotówki
    - jak najmniej papierów
    - honorowanie umów o dzieło jako udokumentowanego źródła dowodu (np. na
    podstawie przedstawionych PIT-ów)

    Z góry dzięki i pozdrawiam

    Qba

  • 2. Data: 2004-04-07 07:15:00
    Temat: Re: [lukas] czy brał ktoś kredyt hipoteczny
    Od: "PL" <p...@p...pl>

> [...]
    > - jak najmniej papierów
    > - honorowanie umów o dzieło jako udokumentowanego źródła dowodu (np. na

    ===============
    Nie zaglebiajac sie w "glebiej" ukryte aspekty wspomne tylko, ze w dwoch
    wroclawskich placowkach (Pilsudskiego i pl. Legionow) wymagano ode mnie
    zupelnie INNYCH dokumentow. Na Pilsudskiego (ok. listopada 2003 r.)
    poiformowano mnie, ze wstepna decyzja jest pozytywna (informacja o
    WSZYSTKICH innych kredytach, jakie splacam byla bankowi przekazana).
    Oczywiscie zabezpieczeniam miala byc hipoteka. JUZ PO ;-) NASTEPNYCH 6
    tygodniach i po KLIKUNASTU telefonach wiesci byly smutne: nie udzielono mi
    kredytu. Nie mam oczywiscie za zle Lukas'owi takiej decyzji, ale prawie dwa
    i pol miesiaca oczekiwania (patrz reklama: "za siedem dni zamieszkasz u
    siebie") nie swiadczy o wysokiej jakosci obslugi klienta oraz oferowanych
    uslug.
    Pozdrawiam!
    PL

  • 3. Data: 2004-04-07 13:50:33
    Od: "Adam Sierzputowski" <a...@i...pl>

    A ja nie miałem żadnych problemów. redyt co prawda nie 7 a 14 dni ale bez
    problemów. Natomiast twój opis przypomina mi moją sytuacje z Kredyt Bankiem.
    Tam mi własnie obiecano że dostane nawet więcej niż chce, a jak złożyłem
    papiery to zaproponowano mi połowe

    Załatwiane w w-wie na marszałkowskiej lukas i KB są na przeciwko siebie po
    dwóch stronach ulicy,nie pamiętam dokładnie adresu.
    Jedyna wada kredytu lukasowego to brak możliwości przewalutowania. NIestety
    tylko złotówki:-(