  • 1. Data: 2004-04-06 19:05:53
    Temat: opłaty
    Od: "Waldek" <w...@n...mam maila.pl>

    Witam!
    Kredyt Bank od 1 maja podnosi opłaty za obsługę do 7 PLN i wprowadza opłaty
    za przelewy 0,80 PLN z internetu.
    Mam pytanie!!!
    Czy jest jeszcze jakiś bank, który ma bezpłatne operacje internetowe?

    Pozdrawiam grupowiczów.

  • 2. Data: 2004-04-06 19:12:29
    Temat: Re: opłaty
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Waldek <w...@n...mam maila.pl> wrote:
> [...]
    > Mam pytanie!!!
    > Czy jest jeszcze jakiś bank, który ma bezpłatne operacje internetowe?

    ROTFL :)
    dobrze ze juz zamknalem konto. 80 groszy, hehehehe :)

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-04-06 19:17:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Kredyt Bank od 1 maja podnosi opłaty za obsługę do 7 PLN i wprowadza
    > opłaty za przelewy 0,80 PLN z internetu.
    > Mam pytanie!!!
    > Czy jest jeszcze jakiś bank, który ma bezpłatne operacje internetowe?

    a moglby ktos podeslac pelna informacje banku na ten temat?

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-04-06 19:39:49
    Od: "Waldek" <w...@n...mam maila.pl>

    > a moglby ktos podeslac pelna informacje banku na ten temat?

    Pełny tekst "Taryfy ......jest dostępny w każdej placówce banku oraz na
    stronach internetowych KB - tak podają co jest kłamstwem - na stronie KB
    nie ma jeszcze informacji dla klientów indywidualnych.

    Nawet definiowanie zlecenia jest płatne. Likwiduję u nich rachunek.

    Wald

  • 5. Data: 2004-04-06 19:42:56
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Waldek wrote:

    > Kredyt Bank od 1 maja podnosi opłaty za obsługę do 7 PLN i wprowadza opłaty
    > za przelewy 0,80 PLN z internetu.
    > Mam pytanie!!!
    > Czy jest jeszcze jakiś bank, który ma bezpłatne operacje internetowe?

    Pekao/Xelion, BGŻ, MultiBank, Lukas, Fortis, Volkswagen Bank Direct,
    Deutsche Bank PBC, BPH (przelewy jednorazowe bezpłatne, zlecenia stałe 1
    zł od każdej realizacji)

    Coś jeszcze?

    Marek

  • 6. Data: 2004-04-06 19:54:05
    Od: "Szemek" <s...@p...SPAMU.onet.pl>

    Użytkownik "Waldek" <w...@n...mam maila.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie ma jeszcze informacji dla klientów indywidualnych.
    >

    > Nawet definiowanie zlecenia jest płatne. Likwiduję u nich rachunek.

    Robię to samo - wpadam na całego w szpony e-banków i zaczynam używać
    polecenia zapłaty.
    6 zł jeszcze wytrzymałem - teraz mnie wkurzyli :) Nie dość, że podnoszą
    opłaty, to jeszcze ściągają pomysły od innych: "Podnosimy miesięczną opłatę
    za prowadzenie rachunku, utrzymując standard najniższych opłat za operacje
    wykonywane przez elektroniczne kanały dostępu" - tłumaczenie niemal jak przy
    wprowadzeniu 0,50 w mBanku.

    ...a na www rzeczywiście zero informacji.

    Ciekawi mnie natomiast bardzo, co po 1 maja szykuje VWBD?

    --
    Pozdrawiam,
    Szemek

  • 7. Data: 2004-04-06 20:25:29
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
    > a moglby ktos podeslac pelna informacje banku na ten temat?

    A dział PR KB jeszcze Ci tej wesołej nowiny nie podesłał? :)

  • 8. Data: 2004-04-06 20:50:07
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krystek <k...@p...space.mailbox> wrote:
    > A dział PR KB jeszcze Ci tej wesołej nowiny nie podesłał? :)

    Do maja nie chce mi sie czekac ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 9. Data: 2004-04-06 22:11:54
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Pekao/Xelion, BGŻ, MultiBank, Lukas, Fortis, Volkswagen Bank Direct,
    > Deutsche Bank PBC, BPH (przelewy jednorazowe bezpłatne, zlecenia stałe 1
    > zł od każdej realizacji)
    >
    > Coś jeszcze?

    CitiBank
    Raiffeisen
    INGBSK (dla wszystkich kont poza Standard)

    Fortis - (na pewno ePakiet - i na pewno NIE Srebrny - chyba 1,5 zl za przelewy)
    Nie wiem jak InvestBank ?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 10. Data: 2004-04-06 22:30:48
    Od: "ZyLTaN" <z...@W...gazeta.pl>

    > Pekao/Xelion, BGŻ, MultiBank, Lukas, Fortis, Volkswagen Bank Direct,
    > Deutsche Bank PBC, BPH (przelewy jednorazowe bezpłatne, zlecenia stałe 1
    > zł od każdej realizacji)
    >
    > Coś jeszcze?
    Millennium => z Millekonto Premium przelewy są za darmo (żeby nie płacić za
    prowadzenie rachunku wystarczy np. zrobić miesięcznie transakcji kartą
    kredytową za 1000 PLN - są jeszcze inne warunki wykluczające). Z Millekonto
    zwykłym => przelew 0,5 PLN (prowadzenie za darmo przy transakcjach kartą za
    500 PLN miesięcznie).

    Pozdro

    Zyltan