  • 1. Data: 2002-08-12 20:44:58
    Temat: lukas a historia
    Od: "ZZ top" <z...@w...pl>

    Czy ktos z szanownych grupowiczow orientuje sie moze jak wyglada sprawa
    przenoszenia konta do Lukasa? Chodzi mi konkretnie o to, ze mam dosc dlugi
    staz i bogata historie w WBK i wazne dla mnie jest, by po przeniesieniu
    konta miec przywileje, ktore one daja. Obecnie nie mam na przyklad potrzeby
    zaciagania kredytu, ale gdybym tak za powiedzmy pol roku potrzebowal, to
    moze mi sie to bardzo przydac.

    I jak to wyglada w praktyce? Czy przychodzi sie z jakims swistkiem/wydrukiem
    czy tez wprowadzaja to do komputera?

    Z gory dzieki.

  • 2. Data: 2002-08-13 19:37:17
    Temat: Re: lukas a historia
    Od: "witaminki" <w...@g...net>

    To jak, nikt nie potrafi odpowiedzieć? Temat ciekawy.

  • 3. Data: 2002-08-14 22:40:17
    Od: s...@p...onet.pl

    Cześć,

    Tak jak wszędzie.

    Trzeba przedstawić potwierdzenie zamknięcia rachunku + historię za najlepiej
    min.6 miesięcy(lub 12).

    O pożyczkę w koncie wystąpić proponuję najlepiej od razu, w wersji PLUS.
    Pożyczkę dostaniesz a nie musisz z niej od razu korzystać, potem moga byc
    drobne niedogodności.