    From: "ZZ top" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: lukas a historia
    Date: Mon, 12 Aug 2002 22:44:58 +0200

    Czy ktos z szanownych grupowiczow orientuje sie moze jak wyglada sprawa
    przenoszenia konta do Lukasa? Chodzi mi konkretnie o to, ze mam dosc dlugi
    staz i bogata historie w WBK i wazne dla mnie jest, by po przeniesieniu
    konta miec przywileje, ktore one daja. Obecnie nie mam na przyklad potrzeby
    zaciagania kredytu, ale gdybym tak za powiedzmy pol roku potrzebowal, to
    moze mi sie to bardzo przydac.

    I jak to wyglada w praktyce? Czy przychodzi sie z jakims swistkiem/wydrukiem
    czy tez wprowadzaja to do komputera?

    Z gory dzieki.