  • 1. Data: 2002-08-12 20:40:09
    Temat: IE: słynna dziurka w SSL i przykład wykorzystania [...]
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam,

    http://arch.ipsec.pl/inteligo.var

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 2. Data: 2002-08-13 05:53:11
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Użytkownik "Szymon" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:aj96ft$dt1$1@news2.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > http://arch.ipsec.pl/inteligo.var

    Niezłe, ale u siebie klikam na kłódkę w Inteligo a tam komunikat: Informacja
    o certyfikacie. Nie można zweryfikować tego certyfikatu pod kątem wszystkich
    zamierzonych celów. Jakiś włam ;)))

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu

  • 3. Data: 2002-08-13 08:32:08
    Od: "Michal Andruszkiewicz" <m...@N...post.pl>

    "Szymon" <s...@w...pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > http://arch.ipsec.pl/inteligo.var

    a Ty masz jakiś problem że raz po polsku a raz po angielsku piszesz na tej
    stronie?

    --
    duzia buzia,

    Michał

    prezentowane przeze mnie poglądy są moimi prywatnymi

  • 4. Data: 2002-08-13 21:51:52
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Michal Andruszkiewicz" <m...@N...post.pl> napisał w
    wiadomości news:ajag69$3bo$1@news2.ipartners.pl
    > "Szymon" <s...@w...pl> wrote in message

    > a Ty masz jakiś problem że raz po polsku a raz po angielsku piszesz
    > na tej stronie?

    Witam,

    widze, ze kolega nie dojrzal ze to nie jest strona mojego autorstwa -
    polecam okuliste u kolegi w firmie.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn