  • Data: 2015-01-29 16:41:00
    Temat: Re: lokata zimowa GO
    Od: "m7marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:15f840ba-9950-4898-b277-ee1eb3648357@go
    oglegroups.com...

    >Getin i GetinOnline to dwa systemy.
    >Do jednego loguje się poprzez: secure.getinbank.pl (brak lokaty zimowej,
    >jest 3,5% Mój Zysk ale od 100 tys. PLN),
    >do drugiego poprzez: secure.getinonline.pl (jest tam Lokata Zimowa 3,4%).
    >Zapewne do tej pory masz dostęp tylko do tego pierwszego.

    jak to zrobiłeś, że masz jeszcze dostęp przez secure.getinonline.pl, mając
    konta w obu bankach?
    Przez formularz też mnie olali, nie przyszedł ani email, ani nie zadzwonili,
    a więc już nie chcę tam lokować.
    Mam tam 10 kont (4xGO, 4xOF, 1xTOP, 1xSkarbonka) można w posty sposób pozbyć
    się części?
    W mbanku podobnie 6 kont, wystarczyłby mi 2?