  • 1. Data: 2007-03-21 17:26:26
    Temat: lokata bankowa
    Od: "Numi." <s...@s...pl>

    Witam,
    posiadam konta w mbanku i inteligo .
    Mam troche oszczednosci ,ktore w sumie leza non stop na kontach.
    Chcialbym wobec tego zapytac gdzie nalepiej ulokowac pieniadze?
    Czy przy kwocie 2000zl-3000zl oplaca sie oszczedzac ?
    Interesuje mnie lokata roczna.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-03-21 18:08:21
    Temat: Re: lokata bankowa
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 21 Mar 2007 18:26:26 +0100, w <46016ac6$1@news.home.net.pl>, "Numi."
    <s...@s...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Chcialbym wobec tego zapytac gdzie nalepiej ulokowac pieniadze?
    > Czy przy kwocie 2000zl-3000zl oplaca sie oszczedzac ?

    Przy takiej kwocie już lepiej w FI.

  • 3. Data: 2007-03-21 18:29:29
    Od: "Numi." <s...@s...pl>

> [...]
    > Chcialbym wobec tego zapytac gdzie nalepiej ulokowac pieniadze?
    > Czy przy kwocie 2000zl-3000zl oplaca sie oszczedzac ?

    mozesz napisac wiecej?

  • 4. Data: 2007-03-21 18:36:46
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    > Przy takiej kwocie już lepiej w FI.

    Przy tak małej kwocie opłaty manipulacyjne zjedzą sporo zysków. A może
    emax-puls 3,6% w mbanku?

    Mario

  • 5. Data: 2007-03-21 18:38:12
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Przy takiej kwocie już lepiej w FI.

    No najlepiej w takie co traca.
    Wszystko zalezy o jakim stopniu ryzyka mowimy.
    Bezpiecznie i na 99,9999% mozesz uzyskac.

    od 4,75% (a w kwietniu wiecej moze nawet okolo 5% - obligace EDO
    oprocentowanie realne po roku z opłata za przetrminowy wykup) do 5,25%
    (dla certyfikatów ubezpieczeniowych rocznych) , zyski brutto
    gwarantowane ustawowo.
    W obu przypadkach przedterminowe zerwanie daje 100% kapitału w wypadku
    cetryfikatu, a w wypadku obligacji nawet lekki zysk np po 180 dniach
    jakieś 3,6% realne brutto w stosunku rocznym.

  • 6. Data: 2007-03-21 18:52:05
    Od: "Numi." <s...@s...pl>

    Przy tak małej kwocie opłaty manipulacyjne zjedzą sporo zysków. A może
    emax-puls 3,6% w mbanku?

    miesiecznie 3,6% ?
    czyli przy np. 2000zl byloby okolo 72zl zysku tak ?

  • 7. Data: 2007-03-21 20:01:11
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Przy tak małej kwocie opłaty manipulacyjne zjedzą sporo zysków. A może
    > emax-puls 3,6% w mbanku?
    >
    > miesiecznie 3,6% ?
    > czyli przy np. 2000zl byloby okolo 72zl zysku tak ?

    - 19% podatku dochodowego

    jezeli masz zamiar oszczedzac dluzej (min. miesiac) to juz sie oplaca
    zainwestowac w FI rynku pienieznego

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2007-03-21 20:23:18
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "Numi." wrote in message >

    > miesiecznie 3,6% ?
    > czyli przy np. 2000zl byloby okolo 72zl zysku tak ?

    3,6% rocznie
    ;)

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 9. Data: 2007-03-21 20:27:14
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    *Numi.* wrote:

    > Czy przy kwocie 2000zl-3000zl oplaca sie oszczedzac ?

    Opłaca się. Jak się nauczysz na małych kwotach, to będzie Ci później
    łatwiej na dużych :)

    > Interesuje mnie lokata roczna.

    Lepiej wybierz jakiś FI rynku pieniężnego.

    1. Małe ryzyko inwestycyjne.
    2. Stopa zwrotu porównywalna do lokat bankowych.
    3. Najczęściej brak prowizji za nabycie/odkupienie.
    4. Codzienna kapitalizacja.
    5. Większa płynność od lokat (odkupienie trwa 2 do 4 dni (zachowujesz
    zyski minus podatek)

    <>

  • 10. Data: 2007-03-21 20:41:36
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Lepiej wybierz jakiś FI rynku pieniężnego.
    >
    > 1. Małe ryzyko inwestycyjne.
    przy 1 roku - brak ryzyka ;-)

    > 2. Stopa zwrotu porównywalna do lokat bankowych.
    lub nawet wyższa

    > 3. Najczęściej brak prowizji za nabycie/odkupienie.
    fakt

    > 4. Codzienna kapitalizacja.
    no powiedzmy, zmienia się wycena jednostki

    > 5. Większa płynność od lokat (odkupienie trwa 2 do 4 dni (zachowujesz
    > zyski minus podatek)
    od lokaty terminowej tak, ale mniejsza niz na rachunku oszczednosciowym

    --
    pozdr.
    RobertS