  • 1. Data: 2003-04-28 21:05:50
    Temat: logowanie do mBank???
    Od: "Rogalik" <e...@k...com>

    Mozecie sie zalogowac do mBank? Bo ja probuje od ok. 10 minut i idzie jak
    krew z nosa:-(

  • 2. Data: 2003-04-28 21:10:37
    Temat: Re: logowanie do mBank???
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Rogalik" <e...@k...com> wrote in news:b8k58r$bkr$1
    @atlantis.news.tpi.pl:

    > Mozecie sie zalogowac do mBank? Bo ja probuje od ok. 10 minut i idzie jak
    > krew z nosa:-(

    No widzisz ...a co po niektorzy probowali od poludnia i udalo im sie dopiero kolo 17
    :-)

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-04-28 21:15:30
    Od: "Rogalik" <e...@k...com>

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    ..
    > "Rogalik" <e...@k...com> wrote in news:b8k58r$bkr$1
    > @atlantis.news.tpi.pl:

    > No widzisz ...a co po niektorzy probowali od poludnia i udalo im sie
    dopiero kolo 17 :-)

    No to maja anielska cierpliwosc bo mnie zaraz cos trafi!

  • 4. Data: 2003-04-28 21:25:49
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    Rogalik wrote:

    > Mozecie sie zalogowac do mBank? Bo ja probuje od ok. 10 minut i idzie
    > jak krew z nosa:-(

    Demon prędkości toto teraz nie jest, ale u mnie da się działać.

    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 5. Data: 2003-04-28 21:31:33
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    > dopiero kolo 17 :-)
    >
    > No to maja anielska cierpliwosc bo mnie zaraz cos trafi!

    najgorsze jest pierwsze kilkanaście minut prób - później już z górki :-)

    takie coś uczy człowieka pokory - jeszcze niedawno patrzyło się z
    politowaniem na kobicinki stojące w kolejce na poczcie żeby zapłacić za gaz
    a tu człowiek czeka jak głupi kilka godzin na zalogowanie :-)

  • 6. Data: 2003-04-28 21:45:58
    Od: "Adam " <a...@N...gazeta.pl>

    Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_> napisał(a):

    > Demon prędkości toto teraz nie jest, ale u mnie da się działa
    Taaaaaa a na stronie głównej mbanku jak byk napisane , że w dniu dzisiejszym
    wystąpią problemy : "...Informujemy, że w dniu 28 kwietnia 2003 należy liczyć
    się z trudnościami w dostępie do serwisu transakcyjnego mBanku przez Internet.
    . "
    Ale koledzy logują się bezpośrednio , a nie przez stronę główną lub co gorsza
    nie czytają tego co im serwis wypisuje , to potem się męczą i wypisują(krew z
    nosa itp.) ,hehehe jak dobrze , że ja to przeczytałem ,dzień bez stresu.

  • 7. Data: 2003-04-28 21:48:43
    Od: "Aleks" <a...@p...onet.pl>

    Od wczoraj coś im nie chodzi - cięzko się zalogowć strony wchodzą
    ślamazarnie lub w ogóle nie wchodzą
    Zapowiadali że z 26 na 27 bedą robili jakąś konserwację systemu czy cos
    takiego.
    Widocznie konserwantom za mało zapłacili czy jak , albo jakiś "Józek"
    przeciął im łopata kabelki;
    bo system chodzi im chyba na jednym cienkim serwerku - i oczywiści od razu
    jest zatkany !!!
    Cierpliwości
    Aleks

    Użytkownik "Rogalik" <e...@k...com> napisał w wiadomości
    > Mozecie sie zalogowac do mBank? Bo ja probuje od ok. 10 minut i idzie jak
    > krew z nosa:-(

    ---

  • 8. Data: 2003-04-28 22:26:35
    Od: "Artur Bierzycki" <a...@f...pl>

    Rogalik wrote:
    > Mozecie sie zalogowac do mBank? Bo ja probuje od ok. 10 minut i idzie
    > jak krew z nosa:-(

    smiga az milo

    Artur

  • 9. Data: 2003-04-29 21:50:06
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    > No widzisz ...a co po niektorzy probowali od poludnia i udalo im sie
    dopiero kolo 17 :-)

    A mi przez caly czas chodzi jak zwykle czyli bardzo dobrze. Od poczatku tej
    calej awarii.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )