eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankilista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami › Re: lista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami
    From: janek z pola <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami
    Date: Wed, 25 May 2016 08:54:55 +0200

    Kris wrote:

    > Tam nie opłacało od razu. Dla mnie bez różnicy jest czy gotówkowa czy
    > bezgotówkowa.

    W zdecydowanej większości banków było tak, że operacja w terminalu na
    poczcie była traktowana jako wypłata z karty w okienku obcego banku i była
    na to całkiem spora opłata. Możliwe, że w jakiejś niszowej taryfie na
    karcie, która sama w sobie kosztowała bardzo dużo, nie było jednostkowej
    opłaty za taką czynność, ale była za to bardzo duża opłata za samą kartę.
    Tylko, że jeżeli masz na myśli taką ofertę, to mógłbyś chociaż jednym słowem
    o tym wspomnieć. Przykład "Dla mnie bez różnicy jest czy gotówkowa czy
    bezgotówkowa w moim abonamencie 200 PLN miesięcznie za kartę".

    --
    Wysłane z pola.