    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: likwidacja rachunku w Banku i ew. komplikacje po drodze
    Date: Sun, 12 May 2013 11:59:40 -0500

    pws wrote:
> [...]
    usługi) zastanawiano się publicznie (również na tej grupie) jak potem weryfikuje ew.
    rozwiązywanie rachunku (nie mając wzoru podpisu).

    wyobrażałem sobie, że kliknę, wpiszę hasło sms i rachunek zniknie (np. po 30 dniach).

    jakimś truciu d... mBank "łaskawie" wysłał mi formularz wypowiedzenia.

    > Ja nie zamykałem (jeszcze...), ale dzwoniłem kiedyś na mLinię aby dowiedzieć się
    własnie jak to ma wyglądać w takim przypadku.
    > I o dziwo nie jest tak źle: najpierw zmawiamy druk wypowiedzenia na mLinii, bądź
    wnioskujemy o niego w serwisie.
    > Potem dostajemy go pocztą, podpisujemy i wysyłamy. W tym wypadku ten podpis będzie
    naszym pierwszym podpisem, czyli jednocześnie wzorem podpisu.
    > Później, gdy już ten formularz otrzymają, ktoś z mBanku oddzwania i potwierdza
    naszą dyspozycję zamknięcia. I na tym chyba koniec (znaczy jeszcze pewnie 30 dni
    okresu wypowiedzenia, ale to raczej standard).

    > Myślę, że sposób witka również by zadziałał - może jedynie potrwało by to trochę
    dłużej.

    w ten sposob bank ma wiekszą pewnosc, ze formularz ktory przyjdzie
    faktycznie pochodzi od wlasciwiej osoby.