  • Data: 2003-02-17 14:45:22
    Temat: Re: likwidacja konta w Lukasie
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > żadnych kosztów nie poniesiesz pod kilkoma warunkami :
    > 1. karty oddasz w oddziale mówiac że to likwidacja konta - a nie
    zadzwonisz
    > aby je zastrzec (był tu taki post wcześniej, ktoś chciał sobie zostawić
    > karty - na pamiątkę czy po coś tam ) - zastrzeżenie kosztuje 25 zł, (ponoć
    > przy zamykaniu też pobierają ale zaraz zwracają - system taki :)

    Bo nie ma w regulaminie żadnej podstawy do pobrania opłaty za nieoddanie
    kart przy zamykaniu konta. Owszem - pisze, że karty należy zwrócić, ale nie
    ma słowa o tym, że w przeciwnym wypadku mają być zastrzegane na koszt
    posiadacza rachunku :-)

    > 2. przelej wszystko na inne konto przez internet i już - na zamknięcie
    > mają 7 dni od oddania kart więc spokojnie zdążysz - jeśli złożysz
    dyspozycję
    > przelewu lub wypłaty w placówce to imho wezmą prowizję jak w tabeli
    > http://www.lukas.pl/oferta_tabele_oplatiprowizji.asp
    > kwoty zależą od rodzaju konta

    AFAIR ja odebrałem gotówkę (jakieś resztówki) w oddziale przy zamykaniu.

    K. Kowalski