    From: "Lopez" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: likwidacja Ksiazeczki Mieszkaniowej PKO a podatek ?
    Date: Tue, 26 Oct 2004 09:01:53 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@host-ip9-209.crowley.pl

    Grupowicz "*m79*", używający adresu <m...@o...pl>
    napisał:
    > Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:clkecg$4v3$1@news.onet.pl...
    > Nie. Chodzilo mi o podatek od dochodow, zyskow czy
    > wogole...jakikolwiek podatek to obejmuje ;)

    A o jakim tutaj dochodzie czy zysku mowisz? To co dostales to zwrot
    odlozonego kapitalu (z punktu prawa juz opodatkowanego wiec nie
    podlegajacego ponownemu opodatkowaniu), jakies tam zlodziejskie odsetki za
    wytrwalosc (do tego moglby sie doczepic Belka gdyby nie to, ze wplaty byly
    dokonywane kiedy jeszcze ten podatek nie obowiazywal) plus symboliczna
    rekompesata rzadu Najjasniejszej RP za to, ze kiedy Twoi rodzice postanowili
    zalozyc Ci ksiazeczke mieszkaniowa cena urzedowa metra kwadratowego byla
    nierealna (tez jakos nie widze podstaw do opodatkowania). Spij spokojnie :)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia