  • Data: 2004-10-26 06:13:17
    Temat: Re: likwidacja Ksiazeczki Mieszkaniowej PKO a podatek ?
    Od: "m79" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:clkecg$4v3$1@news.onet.pl...
    > Podatek? Mowisz o belkowym?
    Nie. Chodzilo mi o podatek od dochodow, zyskow czy wogole...jakikolwiek
    podatek to obejmuje ;)

    >Czy wplaty na ksiazeczke byly dokonywane w
    > okresie kiedy ten podatek juz obowiazywal?
    Nie, ostatnia wplata byla na poczatku lat 90-tych...

    >Ja likwidowalem KM rok temu we
    > wrzesniu i zadnego podatku nie placilem. Chyba, ze teraz powinienem sie
    > zaczac obawiac US - nigdzie nie zadeklarowalem przychodu z tytulu
    likwidacji
    > KM.
    No wlasnie tez tak zamierzalem zrobic, ale kolega mi tylko wspomnial, iz nie
    wierzy by US odpuscil sobie opodatkowanie taaaaakiej kwoty...Niby jakbym nie
    wykazal tego w "picie" to sprawa prosta...ale niech mnie wybiora losowo do
    kontroli...i komus sie cos nie spodoba...malo to ludzi walczy slysznie lub
    nie z US...
    Tak sie zastanawiam zeby zapytac w jakims obcym US, tyle, ze co urzad to
    inna polityka :(
    A w swoim sie boje bo nadgorliwosc nie poplaca...
    > BTW: jesli faktycznie podatek nalezy zaplacic to od odsetek, od premii
    > gwarancyjnej, czy od tego i tego?
    Takze mnie to ciekawi, zwlaszcza, ze kapitalu mialem raptem 6zl, a do tego
    ponad 3tys premii...

    Pozdrawiam
    Mariush, BB