    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lewe terminale
    Date: Thu, 14 Oct 2010 05:49:56 -0700 (PDT)

    On 14 Paź, 12:04, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Zaczęli się bawić w stanach, bo jest łatwiej i prościej, jednak nie
    > gwarantuje nam to zupełnie tego, że u nas *na pewno* się nie będą bawić,
    > mimo że mamy EMV.
    >
    > --
    > xbartx

    Janse, ze nie gwarantuje jednak - paradoksalnie - zlodziejstwo to
    chyba jedyna branza gdzie prawdziwy kapitalizm rzadzi niepodzielnie.
    Jak ktos kradnie to tylko tak zeby mu sie to maksymalnie oplacalo :)
    Poki sa tansze i latwiejsze metody "golenia" nikt nie siega po te
    metody, ktore sa drigie, skomplikowane i trudne w realizacji :)

    Sa metody/pomysly "golenia" znane od X lat (co jakis czas ktos
    odkrywczo oglasza, ze znalazl taka czy inna luke), ale i tak nikt z
    nich nie korzysta poki czyszczenie kart nakladkami skanujacymi jest
    proste jak budowa cepa. Kiedy przestanie byc proste bo pozbedziemy sie
    paskow to poszuka sie innej prostej metody - jednak nie falszywych
    terminali skoro pasek zostanie zlikwidowany :)

    Analogicznie - tyle jest ciekawych i zaawansowanych technicznie metod
    oszukiwania w internecie ale nikt z nich nie korzysta, poki mozna
    zarobic setki tysiecy zlotych przez weekend zakladajac fikcyjny sklep
    AGD/RTV z promocyjnymi cenami i obowiazkowa przedplata za towar :)

    Daleki jestem od bagatelizowania pewnych zagrozen ale jestem twardym
    realista w tej dzialce, ktora mam przyjemnosc doglebnie poznawac.
    Finezja i intrygujace zaawansowane metody to tylko w filmach z
    hollywood - zlodzieje w zyciu stawiaja na prostote i szybkosc.
    Praktycznie wszystkie metody sprowadzaja sie do tego, ze sa proste i
    szybkie.

    Po co bawic sie w przerabianie terminali podczas produkcji, czekanie
    az trafia na rynek i do akceptanta etc. etc. skoro banalnymi metodami
    mozna zarabiac w tym czasie metody :)