eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[lekko dlugie] Refleksje (osobiste) po kilku latach korzystania z KK › Re: [lekko dlugie] Refleksje (osobiste) po kilku latach korzystania z KK
    From: Sebastian <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [lekko dlugie] Refleksje (osobiste) po kilku latach korzystania z KK
    Date: Mon, 09 Nov 2009 10:42:30 +0100

    Michal_Ko pisze:
    [...]
    > Wygląda na to, że każdy z koronnych argumentów na korzyść KK tak
    > naprawdę obraca się przeciwko posiadaczowi... banki wiedzą co robią,
    > nagabując właśnie na KK i poświęcając im szczególnie dużo uwagi,
    > sprzedając zwykłym ludziom... Bo rzekomo:
    [...]

    KK to produkt, który ma zapewnić dochody bankowi, czy opłaca się ją
    używać to każdy musi sobie sam odpowiedzieć. Jednym sie opłaca innym
    nie. Ważne żeby umieć ocenić kiedy warto zrezygnować. Umiesz zrezygnować
    zanim za to dużo zapłaciłeś to znaczy, że KK to był produkt dla Ciebie.
    Kiedy się opłaca to korzystać, kiedy przestaje być przydatna zrezygnować
    i zamknąć.

    Mam co roku zwolnienie z opłat za KK, płace rachunki za mieszkanie i nie
    muszę stukać pinu przy kasie w sklepie, nawet go nie znam. Jak na
    dzisiaj jestem zadowolony. Ale kto wie czy nie zamienię kiedyś np. na
    debetówkę przypiętą do konta oszczędzającego w Polbanku albo Eurobanku.
    Odpada wtedy argument o nieoprocentowanych środkach.

    Ciekawe czy jakieś podstawy korzystania z usług bankowych są w programie
    szkół średnich? Na razie lobby bankowe chce "ratować" przed finansowych
    wykluczeniem emerytów zmuszając ich do założenia rachunku bankowego. Bez
    kontaktu z bankami nie da się żyć, warto uczyć przyszłych użytkowników
    jak nie dać się naciągnąć i wpędzić w kłopoty finansowe. Z wad i zalet
    KK powinien być sprawdzian w szkole :)

    Sebastian