  • Data: 2016-06-28 08:04:21
    Temat: Re: kursy walut
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:

    > Teraz juz chyba tylko tygodniowa dostepna, tam mniejsze.
    >
    > No, to ciekawosc mnie gryzie - maja czlowieka, ktory czuwa nad
    > kursami, automat sprawdzajacy na forexie, czy w oparciu o wlasne
    > transakcje ...

    Ja myślę, że tabela kursowa banku jest ustalana w oparciu o transakcje pana
    Henia z portierni, ponieważ pan Henio pracuje całą noc i jego transakcje są
    po prostu najbardziej wiarygodne pod względem kursu. Czyli trzecia wskazana
    przez Ciebie opcja.

    Wiadomo, że poza panem Heniem z portierni jeszcze pracuje w nocy infolinia,
    ale to są studenci głównie - to co oni mogą wiedzieć o wymianie walut? Cała
    reszta pracowników banku (poza panem Heniem z portierni oraz studentami z
    infolinii) przychodzi do pracy najwcześniej o godzinie 07:00 - zresztą pan
    Henio i tak by nikogo wpuścił wcześniej.

    --
    Wysłane z pola.