  • 1. Data: 2003-08-06 13:02:17
    Temat: kursy w inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Więc po empiryczym sprawdzeniu spokojnie można jechać do Lizbony tylko z
    kartami elektronicznymi. Na każdym rogu stoi bankomat sieci Multibanco.
    Kartami wypukłymi można płacić w telefonach publicznych [po prostu wkłada
    się je do automatu :-) lub dzwoni na darmowy numer jeśli aparat nie jest
    przystosowany]. Niestety automaty biletowe metra, pociągu i promu kart
    płatniczych nie przyjmują [tylko jakieś ichnie].
    Sklepy - bez problemu, restauracje też.

    Autoryzacja w 90% PINem i podpisem.

    W restauracji miałem autoryzację tylko podpisem, a z kolei w Oceanarium na
    terenach Expo'98 tylko PIN.

    Taksówki - nie widziałem symboli kart płatniczych. Chyba tylko gotowizna.

    Blokady zakładane są na kwotę przeliczoną bezpośrednio z EUR na PLN. Samo
    roliczenie jeszcze z pośrednictwem USD.

    Kilka operacji wykokanych w Portugalii kartą VE inteligo.

    Legenda:
    1. Kwota operacji
    2. Kwota zaksięgowana
    3. Data operacji
    4. Data księgowania
    5. Kurs

    1. 45.00 EUR
    2. 203,55 PLN
    3. 27/07/03
    4. 2003-07-30
    5. 4,52

    1.6.00 EUR
    2. 27,20 PLN
    3. 29/07/03
    4. 2003-08-01
    5. 4,53

    1. 6.06 EUR
    2. 27,31 PLN
    3. 31/07/03
    4. 2003-08-04
    5. 4,50

    1. 15.30 EUR
    2. 68,59 PLN
    3. 01/08/03
    4. 2003-08-06
    5. 4,48

    1. 29.70 EUR
    2. 133,15 PLN
    3. 01/08/03
    4. 2003-08-06
    5. 4,48

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 2. Data: 2003-08-09 12:16:51
    Temat: Re: kursy w inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Więc po empiryczym sprawdzeniu spokojnie można jechać do Lizbony tylko z
    > kartami elektronicznymi. Na każdym rogu stoi bankomat sieci Multibanco.

    Właśnie. Zapomniałem o jednym.

    Chodziliśmy i jeździliśmy po Lizbonie naprawdę dużo. I przez cały tydzień
    NIE widziałem ŻADNEGO bankomatu ani oddziału Citibanku... Może mnie ktoś
    oświecić dlaczego ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara