  • 1. Data: 2004-01-26 12:35:58
    Temat: kurs BRE -2,3% przypadek czy pierwsze reakcje rynku...
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    ... na nieogłoszoną jeszcze zmianę ToiP?

    Czyżby zmiany dla dobra klientów i akcjonariuszy
    nie spodobały sie ani jednym, ani drugim???

    aktualny kurs BRE na 13:15 93,60 wobec 96,00 z piątkowego zamknięcia

    http://gielda.wp.pl/jwykres.html?walor=PLBRE0000012&
    grupa_not=C1&idspolki=BRE

  • 2. Data: 2004-01-26 12:44:34
    Od: "Zdzislaw" <krenozyl@WYTNIJ_TO.polbox.com>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ... na nieogłoszoną jeszcze zmianę ToiP?
    >
    > Czyżby zmiany dla dobra klientów i akcjonariuszy
    > nie spodobały sie ani jednym, ani drugim???
    >
    > aktualny kurs BRE na 13:15 93,60 wobec 96,00 z piątkowego zamknięcia
    A jezeli zdementuja wprowadzenie oplat i kurs podskoczy szybko na poprzedni
    poziom - to kto na tym zarobi??? i czy to bedzie przypadek?

  • 3. Data: 2004-01-26 12:46:13
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    S.T. wrote:
> [...]
    > nie spodobały sie ani jednym, ani drugim???
    >
    > aktualny kurs BRE na 13:15 93,60 wobec 96,00 z piątkowego zamknięcia

    LOL no bez przesady, mysle ze akcjonariusz emaja zdeczko w dupie to :-)

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 4. Data: 2004-01-26 12:48:15
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > A jezeli zdementuja wprowadzenie oplat i kurs podskoczy szybko na poprzedni
    > poziom - to kto na tym zarobi??? i czy to bedzie przypadek?

    spadek w granicy bledu statystycznego pewnie :-) za 2 h nastapi korekta
    i wyjdzie na 0 albo na + dawno nie widzialem zeby ktos sie tak
    interesowal zmiana kursu o +- 2,3 % :-)

  • 5. Data: 2004-01-26 12:50:31
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "S.T." <n...@p...onet.pl> napisała:

> [...]
    > nie spodobały sie ani jednym, ani drugim???
    > aktualny kurs BRE na 13:15 93,60 wobec 96,00 z piątkowego zamknięcia

    I zapewne z tego samego powodu spadły ceny akcji Orlenu, TPSA, KGHMu i
    wielu innych spółek...
    Pewnie mieli konta w mBanku ;-)

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 6. Data: 2004-01-26 12:52:05
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > I zapewne z tego samego powodu spadły ceny akcji Orlenu, TPSA, KGHMu i
    > wielu innych spółek...
    > Pewnie mieli konta w mBanku ;-)

    i PEKAO tez spadnie bo to bank, to pewnie tez winny cos jest :-)

  • 7. Data: 2004-01-26 13:09:25
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > I zapewne z tego samego powodu spadły ceny akcji Orlenu, TPSA, KGHMu i
    > wielu innych spółek...
    > Pewnie mieli konta w mBanku ;-)

    Za to Elektrim (+10) Forte(+8) i Stalexport(+7)
    muszą mieć konta u konkurencji ...

  • 8. Data: 2004-01-26 21:39:26
    Od: "-=[pUnIsHeR]=-" <n...@n...w.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ... na nieogłoszoną jeszcze zmianę ToiP?
    >
    > Czyżby zmiany dla dobra klientów i akcjonariuszy
    > nie spodobały sie ani jednym, ani drugim???

    a niech ich szlag trafi.. zlodzieje. i tak pod koniec tego a najpozniej w
    przyszlym roku BRE zostanie wchloniete przez jeden z wiekszych polskich
    bankow komercyjnych