  • 1. Data: 2004-01-30 19:50:16
    Temat: który najlepszy dla euro ?
    Od: "Norbert" <n...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Który z banków na rynku polskim ma najciekawszą ofertę jeśli chodzi o
    prowadzenie konta/rachunku w euro ?
    Chodzi i możliwość zakładania lokat w euro, obsługi przez internet itp.

    Pozdrawiam serdecznie
    Norbert

  • 2. Data: 2004-01-30 20:10:25
    Temat: Re: który najlepszy dla euro ?
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Który z banków na rynku polskim ma najciekawszą ofertę jeśli chodzi o
    > prowadzenie konta/rachunku w euro ?
    > Chodzi i możliwość zakładania lokat w euro, obsługi przez internet itp.

    Zdecydowanie najwiecej mozliwosci i to za 0 zl w MultiBanku.

  • 3. Data: 2004-01-30 20:12:00
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    bvedo7$g6k$...@k...task.gda.pl,
    Wilczek <w...@k...pl>:

    > Zdecydowanie najwiecej mozliwosci i to za 0 zl w MultiBanku.

    I %% atrakcyjne.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-01-30 22:18:32
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > I %% atrakcyjne.

    Noooo... przez 3 miesiace zarobilem juz blisko 3zl ;-)
    Chyba zostane rentierem :-)))))

  • 5. Data: 2004-01-30 22:46:26
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    bvel8u$7cr$...@k...task.gda.pl,
    Wilczek <w...@k...pl>:

    > Noooo... przez 3 miesiace zarobilem juz blisko 3zl ;-)
    > Chyba zostane rentierem :-)))))

    Norbert wyraznie pytal o lokaty w Euro, czyli zapewne interesuja go wyzsze
    salda niz Twoje.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2004-01-31 15:10:18
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Norbert wyraznie pytal o lokaty w Euro, czyli zapewne interesuja go wyzsze
    > salda niz Twoje.

    Oprocentowanie w walutach jest tak symboliczne, ze saldo tez jest
    malo istotne :-) Czy 3 zl czy 30 to i tak prawie bez roznicy :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2004-01-31 16:43:52
    Od: "Norbert" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Oprocentowanie w walutach jest tak symboliczne, ze saldo tez jest
    > malo istotne :-) Czy 3 zl czy 30 to i tak prawie bez roznicy :-)

    Pytałem cie bez powodu ;-0
    Jak tak dalej pójdzie z "bandą" Milera to za pół roku Euro będzie warte 5.5
    PLN i co w tedy ?
    Mam troszkę gotówki w PLN i zastanawiam się jak ją ulokować aby uchronic się
    przed taką sytuacja ...
    Polska to dziwny kraj i wszystkiego można się spodziewać ...

    pozdr.
    Norbert

  • 8. Data: 2004-01-31 17:04:51
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    bvgm0h$jhr$...@n...onet.pl,
    Norbert <n...@p...onet.pl>:

    > Jak tak dalej pójdzie z "bandą" Milera to za pół roku Euro będzie
    > warte 5.5 PLN i co w tedy ?
    > Mam troszkę gotówki w PLN i zastanawiam się jak ją ulokować aby
    > uchronic się przed taką sytuacja ...

    Norbert, znalazlem swoje szybkie porownanie dla kogos, stan z 18 listopada
    2003.
    Wkleje Ci fragmenty:

    lokaty nizej podaje %% dla okresow w zakresie 1mies.-12mies.
    Na ogol min. 100 Euro, w KB 250Euro, ale z reguly odstapia, jak sie powie,
    ze
    przyjdzie duzy przelew.
    podglad = bierny
    obsluga = bierny + czynny (zlecanie przelewow)

    =====================

    BZWBK: biezacy 0% (!), lokaty: 1,4%-1,5%
    podglad przez net bezplatnie

    KB: biezacy 0,4%, lokaty 0.9%-1,2%
    min. 250Eur

    Nordea Waluta: biezacy 0,65%, lokaty 1,3%-1,5%
    obsluga przez net bezplatnie

    MultiBank: biezacy 1% (!), lokaty 1,45%-1,65%
    obsluga przez net bezplatnie

    Pekao SA: biezacy 0,1%, lokaty 0,75%-0,85%

    PKO BP: biezacy 0,4%, lokaty 1,2%-1,4%

    ===================

    Ja polecam Multi - zdecydowanie najkorzystniejszy biezacy, lokaty tez
    najkorzystniejsze, obsluga przez net albo telefon - milo w oddziale, siedzi
    sie, kameralnie. Ponadto z tych wszystkich bankow ma najkorzystniejsze kursy
    (w razie przeliczenia na zlotowki).

    ===================

    To tyle.

    Aha, przy wiekszych lokatach (w Multi powyzej ok. 300 tys. PLN) mozna zwykle
    negocjowac indywidualnie termin i oprocentowanie.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2004-02-01 11:50:16
    Od: "Norbert" <n...@p...onet.pl>

    > Aha, przy wiekszych lokatach (w Multi powyzej ok. 300 tys. PLN) mozna
    zwykle
    > negocjowac indywidualnie termin i oprocentowanie.

    Wielkie dzięki i duże piwo dla kolegi ;-).
    Już przynajmniej mam obraz całosciowy ...
    W tygodniu przejdę się do siedziby multibanku ...
    Z tego co dowiedziałem się dzwoniąc na infolinię to prowadzenie konta E jest
    za free ...
    Polecają także otworzyć zwykły rachunek w PLN (3 zł miesięcznie) aby szybko
    i bezboleśnie transferować PLN na E (online po zadanym kursie bez wymian
    pieniędzy w kantorach itp przez NET !).
    Oferta wydaje się kusząca ;-)
    Jeszcze trzeba tylko umowę przejrzeć czy jakiś "krzaczków" nie ma ;-).

    Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam serdecznie
    Norbert.

  • 10. Data: 2004-02-01 12:16:38
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    bvip62$ast$...@n...onet.pl,
    Norbert <n...@p...onet.pl>:

    > Z tego co dowiedziałem się dzwoniąc na infolinię to prowadzenie konta
    > E jest za free ...

    O ile wiem, to tak jest. Nie musisz w takich sprawach dzwonic - masz tez
    multiczat.

    > Polecają także otworzyć zwykły rachunek w PLN (3 zł miesięcznie) aby
    > szybko i bezboleśnie transferować PLN na E (online po zadanym kursie
    > bez wymian pieniędzy w kantorach itp przez NET !).

    No to juz jak uwazasz - jesli taka mozliwosc jest dla Ciebie warta 3zl/mies.

    > Jeszcze trzeba tylko umowę przejrzeć czy jakiś "krzaczków" nie ma ;-).

    Ci ktorzy maja takie konto (ja nie) wypowiadaja sie pozytywnie.

    Jest jeszcze jedna mozliwosc - pojechac za granice i zalozyc konto w
    niemieckim banku. W niektorych uzyskasz wyzsze oprocentowanie. W archiwum
    grupy znajdziesz pewne wskazowki.

    --
    Robert