  • Data: 2016-11-04 09:18:34
    Temat: Re: które bankomaty drukują kod doładowania?
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.11.2016 o 17:21, Dawid Rutkowski pisze:
    > DC to właśnie Warszawa (default city - taki eufemizm na stolicę).

    Wiem. Niektórzy (całe szczęście, że tylko niektórzy) mają taki zwyczaj.
    Nie wiadomo dlaczego ogarnia ich paniczny strach na samą myśl, że
    mogliby napisać normalnie.

    > A i w "oddziale" kasa jest, ale płatna - płatne są i wpłaty i wypłaty.

    Dawno nie bylem. Kiedyś to było bezpłatne.
    Wczytałem się w zasady wpłatomatów - i też trzeba płacić. :/

    > wyznaję zasadę, że [...] Banki tylko za darmo

    Nie inaczej.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl