  • Data: 2016-10-31 22:47:23
    Temat: Re: które bankomaty drukują kod doładowania?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 31 Oct 2016 09:04:58 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Czyli Sam widzisz że tak darmo to trudno znaleźć.

    Odwrotnie. Poszukalem tam, gdzie wiem, ze sa oplaty.
    A i tak sie trzeba naszukac, bo wszyscy sie chwala darmowymi :-)

    A szukalem po to, zeby pokazac, ze nawet na tle platnych bankow, to
    15zl jest duzo. Wygorowana cena po prostu.

    >Za tel płace, za tv płace, za śmieci płace i jeszcze coś pewnie
    >by się znalazło to i za ROR zapłacę.

    Nie mowie nie, pewnie sam bym tak pisal ... gdyby nie bylo odwrotnie.
    Nie dosc, ze placic nie trzeba to czesto bank placi :-)

    J.