  • Data: 2016-10-31 21:07:06
    Temat: Re: które bankomaty drukują kod doładowania?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 31 października 2016 20:50:23 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:
    .

    > W zestawieniu brak pekao, wbk, ing, getoutu, raifiego, bgż+bnp, boś, eurobanku -
    opisywałem te, którymi się na tyle interesowałem, by radzić. Jeśli PKO to w wersji
    inteligo, "duże" ma wg mnie marną ofertę, choć może komuś podpasuje. citek darmowych
    kont nie ma. Aliora poważnie nie traktuję. No i jeszcze są takie popierdółki jak
    pocztowy, toyota, ca - może tam coś ciekawego da się znaleźć.

    Wychodzi z tego ze niewiele tracę. Darmo nie ma.
    Ja potrzebuje ROR, do niego 2 debetowki dla mnie i żony, system transakcyjny via net
    żeby przelewy robić. Z bankomatów czasami korzystamy.
    Wiec te moje 15zł jest ok wg mnie.
    Kredytowki nie mam i mieć nie potrzebuje. Wole swoją kase wydawać,