  • Data: 2016-11-02 10:51:24
    Temat: Re: które bankomaty drukują kod doładowania?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nvabtn$pjq$...@n...news.atman.pl...
    "J.F." 1qu7jlr52b6ea.1t3hk03b2vu8$....@4...net

    >Słabo szukasz -- (mój ojciec) ma debetówkę w BZ za
    >freeko -- nie wiem, jak długo jeszcze. ;) Na razie
    >nie widać obciążeń...

    Sam mam za friko, al specjalnie podalem te platna, zeby bylo widac
    relacje cenowe.
    Porownywac 15 zl do 0 trudno, ale do 7zl to juz wyraznie widac, ze
    wygorowana cena :-)

    >Prawie wszyscy biorą za debetówki -- szmal bądź obroty czy jakoś
    >inaczej...

    Obroty nie sa problemem, jesli ktos normalnie uzywa konta, to te
    limity wyrabia.

    I tylko kolekcjonerzy kont i kart musza czasem wyskoczyc do bankomatu
    kupic doladowania :-)

    (P.S. Ja limit transakcji w BZ zalatwiam w biletomatach. Chca 5
    transakcji, 3zl kosztuje jeden bilet, a kiedys sie przyda, nawet jesli
    zazwyczaja jade samochodem).

    J.