  • 1. Data: 2006-02-07 20:11:33
    Temat: kto wygrywa w konkursach :)
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    czasami niektórych nachodzą wątpliwości co do tego, kto wygrywa główne
    nagrody w konkursach :)

    otóż, jedną z głównych nagród w konkursie Mastercard wygrała moja małżonka
    :)

    A ponieważ moje mieszanie nie ma 100 metrów, mam do sprzedania

    telewizor plazmowy Sony KE- P42M1 42 '' wraz z uchwytem do powieszenia na
    ścianie - cena 7500
    zestaw Media Center, MX63080 - ceny jeszcze nie znam, bo chyba model wyszedł
    z użycia, a oczywiści w regulaminie jest znacznie wyższa niż rynkowa
    http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_144694.
    html

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 2. Data: 2006-02-08 07:44:49
    Temat: Re: kto wygrywa w konkursach :)
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w wiadomości
    | czasami niektórych nachodzą wątpliwości co do tego, kto wygrywa główne
    | nagrody w konkursach :)
    |
    | otóż, jedną z głównych nagród w konkursie Mastercard wygrała moja małżonka
    | :)

    jesli nie jest/byla pracownikiem firmy oragniazujacej konkurs, spokrewniona
    z jakims dyrektorem albo cos w tym stylu to szczerze GRATULUJE! :-)

    Vx (nie wierzy w konkursy i tak :) przy poziomie korupcji w Polsce, trudno
    uwierzyc.

  • 3. Data: 2006-02-08 08:35:26
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dsc7ko$llj$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): VigoX z adresu <v...@o...pl> napisał(a):

    > jesli nie jest/byla pracownikiem firmy oragniazujacej konkurs,
    > spokrewniona z jakims dyrektorem albo cos w tym stylu to szczerze
    > GRATULUJE! :-)

    żadnych związków - nic a nic
    zgłosiłem ok 60 swoich paragonów i 12 żony :)
    i wygrał taki na 16 zł :)))))

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 4. Data: 2006-02-08 09:59:27
    Od: TS <t...@p...onet.pl>

    plusz napisał(a):

    > żadnych związków - nic a nic
    > zgłosiłem ok 60 swoich paragonów i 12 żony :)
    > i wygrał taki na 16 zł :)))))

    Kurcze, a ja do tej pory czekam na swoje etui na karty ;-))

    --

    TS
    to_nie_ten_adres -> jakubwedrowycz

  • 5. Data: 2006-02-08 10:20:38
    Od: KJ <K...@n...com>

    plusz wrote:

    > czasami niektórych nachodzą wątpliwości co do tego, kto wygrywa główne
    > nagrody w konkursach :)
    >
    > otóż, jedną z głównych nagród w konkursie Mastercard wygrała moja
    > małżonka :)

    A tam, to na pewno dalszy ciag kampanii public relations Mastercard.
    :-))

    KJ i same nieszcześliwe paragony

  • 6. Data: 2006-02-08 10:44:03
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dscfdv$350$1@opal.futuro.pl,
    niejaki(a): TS z adresu <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Kurcze, a ja do tej pory czekam na swoje etui na karty ;-))

    z tego co pamiętam, t w ubiegłym roku ja wygrałem etui, w mastercard
    a w tym roku kalendarz w visa :)

    jak to mówią - żeby wygrać, trzeba grać

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 7. Data: 2006-02-08 10:48:19
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    | jak to mówią - żeby wygrać, trzeba grać

    true true :)))
    vx

  • 8. Data: 2006-02-08 10:53:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    plusz napisał(a):

    > jak to mówią - żeby wygrać, trzeba grać

    A gdzie to sie gra ? Ja za wszystko prawie place karta to paraganow mam
    sporo (z kilkanascie na miesiac, czasem wiecej).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2006-02-08 14:18:29
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dscil7$60f$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Mithos z adresu <f...@a...pl> napisał(a):

    > A gdzie to sie gra ? Ja za wszystko prawie place karta to paraganow
    > mam sporo (z kilkanascie na miesiac, czasem wiecej).

    trzeba grupę śledzić i prnews.pl :)
    czasai pomaga słuchanie radia i czytanie gazet

    teraz konkursu nie ma - był pod koniec roku

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 10. Data: 2006-02-08 14:27:00
    Od: "vp23" <v...@o...pl>

    > A gdzie to sie gra ? Ja za wszystko prawie place karta to paraganow mam
    > sporo (z kilkanascie na miesiac, czasem wiecej).

    Najlepiej rozglądać się po oddziale banku (coprawda, w tym celu trzeba doń
    osobiście chodzić ;) Zwykle mają tam ulotki z aktualnymi konkursami.
    Być może prostsze jest zaglądanie na www.mastercard.pl, (a jeszcze lepiej na
    www.3636.pl), www.promocjavisa.pl czy wreszcie na www.kartyonline.pl.
    Poza tym, możesz z dużą dozą prawdopodobieństwa założyć, że VISA będzie miała
    jakiś konkurs zawsze na ok. 1/2 roku przed olimpiadą, a MasterCard - przed
    wydarzeniami piłkarskimi (MŚ, ME) oraz w okolicy świąt (Bożego Narodzenia i
    Wielkanocy).

    vp23

    P.S. Obecnie trwa konkurs MasterCarda, czy ściślej - Maestro. Uczestniczy w nim
    sporo banków, w tym m.in. ING i Pekao SA.