  • Data: 2019-12-12 10:49:02
    Temat: Re: kto wydoił SKOK Wołomin
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Dec 2019 00:02:08 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ktos z banku wzial kredyt na nia i splacal przez pewien czas ?
    > Dosc prawdopodobne, tylko by chyba teraz zarzutow nie miala.

    Jeśli ktoś weźmie kredyt na Ciebie to jak za późno bedziesz bronił
    dostaniesz zarzuty. Podobnie jak słabo będziesz się bronił.
    "Panie władzo to nie ja wziąłem" nie robi na policji wrażenia. Mają
    PESEL, podpis i to im na początku wystarczy do postawienia zarzutów.

    --
    Marek