  • Data: 2019-12-12 22:17:25
    Temat: Re: kto wydoił SKOK Wołomin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 12 Dec 2019 15:11:18 +0100, Marek napisał(a):

    > Tu masz wyjaśnione jak to najprawdopodobniej było:
    > https://youtu.be/Y4XsSVfjX_U?t=6m9s

    Cos w tym jest, ale ... czy Wisniewscy mieszkali w Wołominie, zeby das
    sie tak zastraszyc ?
    W Łazach mieszkali, akurat po przeciwnej stronie Warszawy.
    Niby dzis zadna odleglosc, ale cos mi smierdzi.

    Wiec mysle, ze tu raczej potrzebowali pieniedzy i sie dogadali.
    Albo Michal sie u mafii zadluzyl, i w ten sposob dlugi splacali.

    Albo jeszcze jakos inaczej, bo ciekawie sie robi
    https://www.pudelek.pl/artykul/144318/wisniewscy_str
    acili_dom_pod_warszawa_rezydencja_nie_nalezy_do_zadn
    ego_z_malzonkow/

    J.