  • 1. Data: 2009-02-03 08:35:52
    Temat: książeczka wojskowa a banki ;)
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    Witam!

    Słuchajcie, jest jakiś inny sposób potwierdzenia statusu swojego jako
    niedoszłego wojaka inny niż książeczka wojskowa? Przyznam, że chyba
    zaginęła w mrokach dziejów a bank oczywiście wymaga....

    Jak można im inaczej udowodnić, że w WKU jest wszystko ok?

    Oświadczenie, czy coś? Ktoś jakoś to obszedł inaczej bez długotrwałego w
    tym wypadku walczenia z WKU?

    Pozdr,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-02-03 08:55:57
    Temat: Re: książeczka wojskowa a banki ;)
    Od: Pete <n...@n...com>

    Tomek Głowacki pisze:
> [...]
    > zaginęła w mrokach dziejów a bank oczywiście wymaga....
    >
    > Jak można im inaczej udowodnić, że w WKU jest wszystko ok?

    Ukończyć ileś tam lat?

    --
    Pete

  • 3. Data: 2009-02-03 09:20:18
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    Pete pisze:

    > Ukończyć ileś tam lat?

    28? nie, jeszcze nie. Stąd to pytanie banku, z tym, że teraz w zasadzie
    poboru nie ma...

    No i jest lekki pat, bo załatwienie zaświadczenia/książeczki nowej to
    jest gra kompletnie nie warta świeczki, kupa czasu, papierów, wizyta w
    WKU conajmniej 2-krotna...

    Pozdr,
    Tomek

  • 4. Data: 2009-02-03 09:30:46
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > No i jest lekki pat, bo załatwienie zaświadczenia/książeczki nowej to jest
    > gra kompletnie nie warta świeczki, kupa czasu, papierów, wizyta w WKU
    > conajmniej 2-krotna...

    bardzo piętrzysz problemy, widać słabo ci zalezy na tym kredycie...

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 5. Data: 2009-02-03 09:41:03
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    robert pisze:

    > bardzo piętrzysz problemy, widać słabo ci zalezy na tym kredycie...

    Nie, po prostu pytam o inną możliwość niż ksero książeczki. Jeśli nie da
    rady, to w takim razie obowiązkowo do WKU muszę zasuwać.... z praktyki,
    to nie jest zbyt nowoczesna instytucja i załatwienie czegokolwiek trwa.

    Szczególnie, że sam bank mówi, że tak naprawdę nie wiedzą co mają teraz
    robić, skoro poboru nie ma, a formularze zawierają jeszcze pole
    "stosunek do służby wojskowej" ;)

    Pozdr,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-02-03 09:56:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Pete" <n...@n...com> wrote in message

    > Ukończyć ileś tam lat?

    Juz dawno temu ten limit zostal zlikwidowany, mogli scigac do smierci :).

    MK

  • 7. Data: 2009-02-03 09:59:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> wrote in message

    > Szczególnie, że sam bank mówi, że tak naprawdę nie wiedzą co mają teraz
    > robić, skoro poboru nie ma, a formularze zawierają jeszcze pole "stosunek
    > do służby wojskowej" ;)

    Poboru nie ma, ale dawne przepisy moga sie wielu odbijac czkawka...

    http://wiadomosci.onet.pl/1907872,11,1,1,,item.html

    A sprawdzic czy wszystko ok, najlatwiej jest na podstawie ksiazeczki
    wojskowej...

    MK

  • 8. Data: 2009-02-03 10:12:40
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    MK pisze:

> [...]
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/1907872,11,1,1,,item.html
    >
    > A sprawdzic czy wszystko ok, najlatwiej jest na podstawie ksiazeczki

    Szczęściem, mnie nie chcą (kat. D), nigdy nie unikałem...

    no nic, bez książeczki nie da rady.

    Pozdr,
    Tomek

  • 9. Data: 2009-02-03 10:27:34
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    Tomek Głowacki wrote:
> [...]
    >
    > Jak można im inaczej udowodnić, że w WKU jest wszystko ok?
    >
    > Oświadczenie, czy coś? Ktoś jakoś to obszedł inaczej bez długotrwałego w

    Sprawdz PeKaO - niedawno bralem kredyt hipoteczny, nic nie wymagali -
    stwierdzili "a po co?" (takie slowa uslyszala osoba z obslugi od
    analityka, na pytanie "A co z WKU - czy trzeba doniesc cos?" - ich
    procedury widocznie juz uwzgledniaja zawieszenie poboru) - mam stosunek
    do s. w. nieuregulowany - student jeszcze - wystarczy w formularzu
    zaznaczyc "stosunek uregulowany" -- i bedzie OK.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 10. Data: 2009-02-03 10:39:17
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    Maverick pisze:

> [...]
    > do s. w. nieuregulowany - student jeszcze - wystarczy w formularzu
    > zaznaczyc "stosunek uregulowany" -- i bedzie OK.

    Sprawdzać nie ma sensu, własnie sobie idę z PeKaO. No i właśnie szeroko
    dyskutowany tutaj Alior chce książeczkę.

    Ja też uważam, że to "sesnu bez" no ale cóż począć.

    Pozdr,
    Tomek